Kompānija "Jeep" pašlaik notiekošajā Losandželosas autoizstādē prezentējusi jaunās paaudzes "Wrangler" modeli. Apvidnieks kļuvis vieglāks un ievērojami modernāks par savu priekšteci
Ceturtās paaudzes "Jeep Wrangler" ir izgatavots uz daudz izturīgāka rāmja. Savukārt vairāki virsbūves paneļi tam ir izgatavoti no alumīnija – motora pārsegs, durvis un priekšējā vējstikla rāmis. Tikmēr bagāžnieka vāks ir no magnija un alumīnija sakausējuma. Tas ļāvis automobiļa masu salīdzinājumā ar priekšteci samazināt par 91 kilogramu.
Lai motora pārsegs nevibrētu, tam tagad ieviesti speciāli fiksatori. Lai atvāztu priekšējo vējstiklu ar visu rāmi, turpmāk vajadzēs atskrūvēt nevis 28 skrūves, bet gan vairs tikai četras.
Jauno "Jeep Wrangler" klients var izvēlēties ar kādu no trim jumtiem – cieto ar modulāro konstrukciju, noņemamo auduma jumtu vai nenoņemamu auduma jumtu ar elektriskās piedziņas jumta nolaišanas funkciju.
Bāzes versijā "Jeep Wrangler" būs aprīkots ar 3,6 litru V6 dzinēju, kas attīsta 289 zirgspēku jaudu un 353 ņūtonmetru griezes momentu. Spēka agregāts tiek sajūgts ar sešpakāpju manuālo vai astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Tāpat būs pieejama arī hibrīda modifikācija (272 ZS, 400 Nm), kurā iekļauts divlitru četrcilindru turbomotoru, 48 voltu akumulators un ģenerators ar siksnas piedziņu. Vēlāk jaunajam "Jeep Wrangler" tiks piedāvāts arī trīslitru dīzeļdzinējs, tomēr par to pagaidām detalizētākas informācijas nav.
Jaunās paaudzes "Jeep Wrangler" ir aprīkots ar pilnpiedziņas sistēmu, kurai pieejams arī automātiskais darbības režīms, kas visu riteņu piedziņu pieslēdz tikai vajadzības gadījumā. Vēl tam ir priekšējās un aizmugurējās riteņu ass elektroniskais diferenciāļa bloķētājs un pilnībā atslēdzama elektriskā braukšanas stabilitātes sistēma. Savukārt hidrauliskais stūres pastiprinātājs jaunajā modelī ir aizstāts ar elektrisko.
Būtisku modernizāciju piedzīvojis arī "Jeep Wrangler" interjers, kurā tagad ir krāsains digitālais mērinstrumentu panelis, skārienjutīgs multimediju sistēmas ekrāns u.c. mūsdienīgas elektroniskās drošības un komforta sistēmas.
Turklāt "Rubicon" modifikācijas "Wrangler" tagad jau dīlercentrā būs iespējams aprīkot ar bezceļu braukšanai pielāgotajām riepām ar 33 collu ārējo diametru – tās ir vislielākās riepas, kādas jebkad uzstādītas no rūpnīcas sērijveida vieglajam automobilim.