Kompānija "Mazda" pašlaik notiekošajā Ņujorkas autoizstādē prezentējusi modernizēto "CX-3" apvidus automoili.
Atjauninātais "Mazda CX-3" modelis ir ar vēl nobriedušāku "Kodo" dizainu, ievērojami pārveidotiem "SkyActiv" motoriem un plašāku "i-Activsense" drošības tehnoloģiju klāstu pēc nonākšanas pārdošanā Eiropā šā gada vasarā ir gatavs turpināt iepriekšējā modeļa panākumus.
Šis ir otrais modeļa atjauninājums kopš tā izlaišanas 2015. gadā, un arī jaunākā "CX-3" modeļa fokuss vērsts uz dizaina filozofiju, kuras centrā atrodas cilvēks, nodrošinot vadītājam un pasažieriem nobriedušākus augstākas kvalitātes iespaidus visās jomās.
Virsbūves izmaiņas ietver no jauna izstrādātu priekšējo radiatora dekoratīvo resti, iespēju izvēlēties sarkano "Soul Red Crystal" krāsu un jauna dizaina 18 collu alumīnija diskus. Jaunais salona interjers lepojas ar centrālo elkoņa balstu, elektronisko stāvbremzi ar automātisko turēšanas funkciju un plašiem "i-Activesense" drošības sistēmu uzlabojumiem, izskaitot jauno sastrēgumu palīgsistēmu (apvienojumā ar "SkyActive-Drive" automātisko transmisiju) un "Matrix LED" apgaismojuma sistēmu.
2018. gada "Mazda CX-3" "SkyActiv-D" dīzeļmotors piedāvā virkni uzlabojumu, kas nodrošina tā atbilstību "Euro 6d-Temp" izmešu standartam, ieskaitot izmešu testu reālas braukšanas apstākļos (RDE). Zemāka sadegšanas temperatūra, ko nodrošina līdz ar citiem motora uzlabojumiem veiktā četrcilindru motora darba tilpuma palielinājumu, kā rezultātā tiek nodrošināts vēl zemāks NOx izmešu daudzums. NOx uzglabāšanas katalizators samazina dažas izplūdes gāzēs atlikušās slāpekļa oksīda komponentes līdz "Euro 6d-Temp" standartā noteiktajam līmenim.
Arī 2018. gada "Mazda CX-3" "SkyActiv-G" benzīna motoriem ir veikti vairāki atjauninājumi, lai vēl vairāk samazinātu daļiņu emisijas, kas bieži sastopamas benzīna tiešās iesmidzināšanas motoros. Pat bez benzīna daļiņu filtra "SkyActiv-G" benzīna motors atbilst "Euro 6d-Temp" izmešu standartā noteiktajām stingrākajām prasībām, ieskaitot RDE daļiņu skaita testu.