"BMW M5" 4,4 litru V8 biturbo motora jauda no standarta 600 zirgspēkiem palielināta līdz 625 ZS. Savukārt maksimālais griezes moments tam joprojām ir 750 ņūtonmetru apmērā, tomēr "Competition" versijā ir pieejams plašākā dzinēja apgriezienu diapazonā – no 1800 līdz 5800 apgr./min. Tāpat spēkratam uzstādīta vēl sportiskāka skanējuma izplūdes sistēma.
No vietas līdz 100 km/h "BMW M5 Competition" paātrinās 3,3 sekundēs, bet līdz 200 km/h – 10,8 sekundēs. Tas ir attiecīgi par 0,1 un 0,3 sekundēm ātrāk nekā standarta "BMW M5". Maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes, tomēr papildu aprīkojumā pieejamā pakotnē "M Driver's Package" tam ļauj paātrināties līdz pat 305 km/h.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit