Jo labāka ir elektroautomobiļa aerodinamika, jo tālāku ceļu tas spēj veikt ar vienu uzlādi: aerodinamiskās pretestības koeficients 0,28 ļauj "Audi e-tron" prototipam sasniegt augstāko rezultātu SUV segmentā. Šis rādītājs ir viens no svarīgajiem nosacījumiem, kas ikdienas lietošanā ļauj nobraukt vairāk nekā 400 kilometrus ar vienu uzlādi (WLTP ciklā). Savukārt virtuālie sānu spoguļi ir viens no pilnībā elektriskā "premium" klases modeļa aerodinamikas koncepcijas izcilākajiem risinājumiem. "Audi e-tron" sērijveida modeļa pasaules pirmizrāde ir gaidāma 30. augustā Briselē ikgadējā "Audi" samita ietvaros.
"Audi" mītnes vietā Ingolštatē, visklusākajā automobiļu vēja tunelī pasaulē, "Audi" inženieri izmanto aeroakustikas stendu, lai optimizētu gaisa pretestību un troksni ekstremālos apstākļos. Abi šie kritēriji ir ļoti svarīgi automobiļa ekonomijai un komfortam. Ventilators ar 2,6 megavatu jaudu attīsta gaisa plūsmas ātrumu līdz 300 km/h, testējot "Audi e-tron" vairāk nekā 1000 stundu. Rezultāts – aerodinamiskās pretestības koeficients 0,28. Gaisa pretestības koeficienta pazemināšana par vienu simtdaļu ļauj nobraukt par aptuveni pieciem kilometriem lielāku attālumu ikdienas braucienos.
Tālākos braucienos gaisa pretestība ir galvenais spēks, kas ir daudz svarīgāks nekā rites pretestība vai inerce. Automobilis patērē daudz enerģijas, lai pārvarētu šo pretestību, tāpēc ir svarīga laba aerodinamika. Lai panāktu 0,28 aerodinamiskās pretestības koeficientu, "Audi" inženieri ir izstrādājuši plašu aerodinamisko risinājumu klāstu visās virsbūves daļās. Tie nodrošina "Audi e-tron" prototipa aerodinamiskās pretestības koeficientu par gandrīz 0,07 vienībām mazāku nekā līdzīgam automobilim ar tradicionālu dzinēju. Standarta lietošanas apstākļos šādi sagatavota automobiļa autonomija ar vienu uzlādi WLTP ciklā paaugstinās par aptuveni 35 kilometriem.