Pirmā pilnīgi elektriskā "Porsche" sērijveida ražošanu ir paredzēts uzsākt nākamajā gadā. Tagad sagatavošanās procesā automobilim ir dots oficiāls nosaukums: konceptauto "Mission E" – nosaukums, ar ko pašlaik apzīmē "Porsche" pilnīgi elektrisko piedāvājumu, – turpmāk sauksies "Taycan".
Nosaukuma aptuvenais tulkojums ir "straujš kumeļš", un tas sasaucas ar tēlu "Porsche" ģerboņa vidū, kur kopš 1952. gada ir atveidots rumaks lēcienā. Turklāt austrumnieciskais nosaukums nozīmē pirmā elektriskā sporta auto ar "Porsche" dvēseli izlaišanu. "Porsche" paziņoja pirmā pilnīgi elektriskā sērijveida automobiļa nosaukumu ceremonijā "Sporta auto 70 gadu".
Elektriskajam "Porsche" jauda būs vairāk nekā 600 zirgspēku, kas paātrinās elektrisko sporta automobili līdz 100 km/h krietni ātrāk nekā 3,5 sekundēs, bet līdz 200 km/h – nepilnās 12 sekundēs. Savukārt akumulatoru komplekts būs tik ietilpīgs, ka saskaņā ar Eiropas jauno braukšanas ciklu (NEDC) maksimālais nobraucamais attālums bez atkārtotas uzlādes pārsniegs 500 km.
Porsche automobiļu nosaukumiem parasti ir skaidra saikne ar attiecīgo modeli un tā īpašībām: nosaukums "Boxster" apraksta opozītmotora (angļu valodā — boxer engine) un rodstera konstrukcijas apvienojumu; "Cayenne" norāda uz ugunīgumu; "Cayman" ir ass un žigls; un "Panamera" piedāvā vairāk nekā standarta "Gran Turismo", kas tai ļāva uzvarēt izturības sacīkstēs "Carrera Panamericana". Nosaukums "Macan" ir atvasināts no tīģera apzīmējuma indonēziešu valodā ar veiklības, spēka, pievilcības un dinamikas zemtekstu.
Līdz 2022. gadam "Porsche" plāno ieguldīt elektromobilitātē vairāk nekā sešus miljardus eiro, tādējādi dubultojot sākotnēji plānotos izdevumus. No papildu trim miljardiem eiro aptuveni 500 miljoni eiro tiks izmantoti "Taycan" variantu un atvasinājumu izstrādei, aptuveni miljards – pašreizējo ražojumu klāsta elektrifikācijai un hibridizācijai; vairāki simti miljonu – ražotņu paplašināšanai, kā arī aptuveni 700 miljoni eiro jaunām tehnoloģijām, uzlādes infrastruktūrai un viedmobilitātei.