Kompānija "Dodge" prezentējusi modernizēto "Challenger" modeļa saimi, kurā ieviesta arī jauna modifikācija – "Redeye" ar 808 zirgspēku (958 Nm) jaudīgu motoru. Tā būs visdārgākā "Challenger" versija, un autoražotājs to pozicionē kā "visjaudīgāko, visātrāko un visdinamiskāko" sērijveida muskuļauto pasaulē.
Šī 808 ZS jaudīgā spēkrata pilnais nosaukums ir "Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye" – tā apvieno jau pazīstamo "Hellcat" (717 ZS) modifikāciju un dragreisam pielāgoto "Demon" versiju (852 ZS). Automobilis aprīkots ar 6,2 litru V8 kompresormotoru un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu ar pastiprinātu hidrotransformatoru.
No citām "Challenger" modifikācijām šis V8 motors atšķiras ar 25 detaļām, tostarp citādu kompresoru, virzuļiem, degvielas padeves sistēmu u.c. Šis motors spējīgs darboties līdz 6500 apgriezieniem minūtē.
No vietas līdz 60 jūdzēm stundā (96 km/h) šis muskuļauto paātrinās 3,4 sekundēs. Klasisko ceturtdaļjūdzes (402 m) dragreisa distanci tas pieveic 10,8 sekundēs, finišā sasniedzot 211 km/h ātrumu. Tādējādi 808 ZS "Redeye" ir par 1,15 sekundēm lēnāks nekā speciāli dragreisam būvētais "Demon". Automobiļa maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 327 km/h.
Paātrinoties ar akseleratora pedāli grīdā, "Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye" patērē 5,4 litrus benzīna minūtē – tādā veidā degvielas tvertni var iztukšot 11 minūtēs. Tomēr, braucot civilā režīmā, pēc autoražotāja apgalvojuma, vidējais degvielas patēriņš būšot 13 litri uz 100 km.
"Dodge Challenger" modeļu saimes modernizācijas ietvaros uzlabota arī jau pazīstamā "Hellcat" modifikācija, kura tagad kļuvusi par 10 zirgspēkiem jaudīgāka, attīstot kopumā 727 ZS. Šo versiju var vizuāli atpazīt pēc motora pārsega jaunā noformējuma (ar diviem gaisa tvērējiem iepriekšējā viena vietā), kas ieturēts klasiskā 1970. gada "Dart Swinger" un 1971. gada "Demon" stilā.
Šo automobili turpmāk varēs pasūtināt arī ar "widebody" virsbūves aerodinamisko elementu komplektu, kas to padara platāku par 89 milimetriem. Tāpat šīs pakotnes ietvaros muskuļauto iegūs 20 collu riteņu diskus ar 305/35 izmēra "Pirelli P-Zero" riepām. Par papildu samaksu būs pieejams arī melni matēts aizmugurējais spoileris.
Jau standartā "Redeye" modifikācija būs aprīkota ar adaptīvo balstiekārtu, sešcilindru "Brembo" bremžu skavām, kā arī "Line Lock" sistēmu, kas bloķēs priekšējos riteņus, lai varētu uz vietas kūpināt aizmugurējos (taisīt t.s. burnautu).
Visu "Hellcat" modifikāciju pircēji iegūs iespēju iziet braukšanas meistarības kursu "Dodge" speciālistu vadībā, kā arī izbraukt kādā sacīkšu trasē kopā ar profesionāliem autosportistiem.
"Dodge" pagaidām nav atklājis "Redeye" cenu, tomēr tā noteikti būs augstāka, ņemot vērā pakāpienu augstāku pozicionējumu, nekā 717 ZS jaudīgajam "Hellcat", kas Eiropā maksāja no 86 tūkstošiem eiro.