Kompānija BMW pašlaik notiekošajā Parīzes autoizstādē prezentējusi jaunās paaudzes 3. sērijas sedanu (G20 – rūpnīcas indekss).
Autoražotājs uzsver, ka jaunā 3. sērija ir principiāli jauns modelis atšķirībā no priekšteča F30, kas bija būtiski modernizēta E90 paaudze. Rezultātā septītās paaudzes 3. sērijai neesot nekā kopīga ar iepriekšējās paaudzes modeli.
BMW jaunās 3. sērijas pamatā izmantota modulārā platforma CLAR, kas izmantota arī citu jaunāko šīs markas modeļu pamatā. Virsbūves konstrukcijā izmantots vēl vairāk alumīnija, magnija un augstvērtīga tērauda. Rezultātā jaunais modelis, kas gabarītos ir nedaudz lielāks par priekšteci, ir par 55 kilogramiem vieglāks, un tā smaguma centrs ir par 10 milimetriem zemāk. Savukārt virsbūves noturība pret vērpi palielināta par 15%. Izsvarojums pa riteņu asīm ir ideālā proporcijā – 50:50.
Sākotnēji 3. sērijas modelim tiks piedāvāti trīs motori ar piecām jaudas variācijām. Bāzes versijā "BMW 320i" tam būs divlitru četrcilindru benzīna motors ar 184 ZS, bet jaudīgākā versijā "330i" tas attīstīs 258 ZS. Savukārt "BMW 318d" un "320d" ir tāda paša darba tilpuma dīzeļdzinējs ar attiecīgi 150 un 190 ZS. Tirdzniecības sākumā vienīgā modifikācija ar sešcilindru motoru būs "BMW 330d", kas attīsta 265 ZS.
Pilnpiedziņa "xDrive" sākotnēji būs pieejama tikai "BMW 320d" modifikācijai, kamēr pārējās būs tikai ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Vēlāk 3. sērijas piedāvājumu papildinās arī versijas ar trīscilindru motoru, kā arī sportiskā modifikācija "M".
Tāpat kā virsbūves gabarīti, pieaugusi arī salona ietilpība. Interjers tehnoloģiski ieturēts jaunā "BMW X5" modeļa stilā, tostarp tam ir arī viscaur digitālais mērinstrumentu panelis.
Jaunajam 3. sērijas sedanam būs četri eksterjera vizuālie noformējuma varianti – "Advantage", "Sport Line", "Luxury Line" un "M Sport".
Jaunais automobilis tiks ražots BMW rūpnīcā Minhenē, bet tirdzniecībā Eiropā nonāks no 2019. gada 9. marta.