Britu superauto ražotājs "McLaren" izstrādājis savu tehnoloģiski visattīstītāko un visātrāko sērijveida modeli kompānijas pastāvēšanas vēsturē. "McLaren Speedtail" virsbūve viscaur ir no oglekļa šķiedras, bet spēka agregāts ir hibrīda. Automobilis tiks izgatavots 106 vienību ierobežotā sērijā, kā visi eksemplāri esot jau atraduši īpašniekus.
"McLaren Speedtail" ir izgatavots ap oglekļa šķiedras monokoku, kas veidots speciāli šim modelim. Arī ūdenslāses veidola virsbūve viscaur ir no oglekļa šķiedras. Automobiļa kopgarums ir nedaudz vairāk nekā 5,1 metrs. Britu superauto pašmasa ir 1430 kilogramu.
Visātrākais sērijveida "McLaren" ir aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kā kopējā jauda attīsta 1050 zirgspēku, ļaujot no vietas līdz 300 km/h paātrināties 12,8 sekundēs, kas ir par 0,3 sekundēm ātrāk nekā "Bugatti Chiron". Salīdzinājumam – līdz šim visātrākais "McLaren" superauto "P1" šo disciplīnu paveica 16,5 sekundēs. Interesanti, ka "McLaren" nemaz neprecizē "Speedtail" paātrinājuma laiku no vietas līdz 100 km/h. Maksimālais ātrums gan ir zināms – 403 km/h.
Ūdens lāses veidols šim superauto nav tikai skaistumam, tas reāli pilda aerodinamiskās funkcijas, piemēram, aizmugurējā daļa izveidota tā, ka rada pietiekamu piespiedējspēku lielā braukšanas ātrumā bez nepieciešamības pēc antispārna. Tāpat aerodinamiskas uzlabošanai automobilim ir virsbūvē iebīdāmi durvju rokturi, speciāla dizaina riteņu diski, bet sānskata spoguļu vietā ir miniatūras videokameras.
"McLaren Speedtail" salonā ir trīs sēdvietas – autovadītājs sēž tieši pa vidu, bet divi pasažieri nostāk aiz šofera katrs savā pusē, līdzīgi kā 90. gadu "McLaren F1" superauto.
"McLaren Speedtail" cena ir no 1,75 miljoniem britu mārciņu (divi miljoni eiro), neieskaitot nodokļus. Pirmie klienti savus spēkratus saņemšot 2020. gadā.