Kompaktais apvidus automobilis "Honda HR-V" ieguvis "Sport" modifikāciju ar 182 zirgspēku jaudīgu 1,5 litru turbopūtes VTEC benzīna dzinēju, sportiskāku balstiekārtas regulējumu un īpašiem dizaina elementiem.
Jaunās "Honda HR-V Sport" modifikācijas 1,5 litru VTEC turbopūtes dzinējs pirmo reizi tika izmantots jaunākās paaudzes "Honda Civic". Četru cilindru dzinējs nodrošina 182 ZS jaudu pie 5500 agpr./min versijā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un pie 6000 apgr./min – ar variatora transmisiju (CVT). Standarta aprīkojumā ar manuālo transmisiju maksimālā grieze 240 Nm tiek nodrošināta no 1900 līdz 5000 apgr./min. Ar papildaprīkojuma CVT 220 Nm tiek nodrošināti no 1700 līdz 5500 apgr./min.
Stūres sistēmas iestatījumi ir unikāli tieši šim modelim, izmantojot mainīgu attiecību elektriskā stūres pastiprinātāja zobstieņa sistēmu, kuru papildina Honda "Agile Handling Assist" tehnoloģija. Tā nodrošina stabilu reakciju nelielos stūres leņķos un vienmērīgāku atsaucību pie lielākiem stūres pagriešanas leņķiem.
Eksterjera dizaina jaunumi ietver jaunu "Honda" "Solid Wing Face" grafikas interpretāciju ar spīdīgu melni hromētu paneli, kas aizvieto standarta "HR-V" tonēto hromu. Priekšējās restes apdarē izmantots melns šūnu raksts, kas izmantots arī miglas lukturu fonā. "Sport" apdare ietver arī melnus sānu spoguļu korpusus, dubulto izplūdes sistēmas uzgali un oriģināla dizaina 18 collu vieglmetāla diskus.
LED priekšējie lukturi ir iekļauti standarta aprīkojumā un ietver tuvās un tālās gaismas, LED indikatorus un LED dienas gaitas lukturus. Aizmugurē melni hromētā apdare atspoguļo priekšgala dizainu, savukārt aizmugures lukturus izceļ tumši dūmakainais efekts un melnā apdare kā standarta "HR-V".