Kompānija "Ford" oficiāli atklājusi jaunās paaudzes "Focus" modeļa sportisko modifikāciju "ST". Automobilis būs pieejams kā hečbeka, tā arī universāļa versijā, kā arī benzīna vai dīzeļa motoru. Tirdzniecībā Eiropā "ST" modifikācija nonāks jau šovasar.
"Ford Focus ST" balstiekārta ieguvusi adaptīvos amortizatorus CCD (jau standartā komplektācijā ar benzīna turbomotoru), kas katras divas milisekundes pielāgo amortizatoru cietību atkarībā no braukšanas apstākļiem.
Versijā ar 2,3 litru "EcoBoost" benzīna dzinēju automobilim ir "antilaga" sistēma, kas aizgūta no "Ford GT" superauto un "Ford F-150 Raptor" sportiskā pikapa. Izvēloties "Sport" vai "Track" braukšanas režīmu, "antilags" ilgāk tur droseli atvērtu, uzturot turbīnas augstākus apgriezienus.
Atkarībā no klienta vēlmēm "Ford Focus ST" tiek komplektēts vai nu ar 2,3 litru benzīna turbomotoru (280 ZS un 420 Nm), vai divlitru "EcoBlue" dīzeļdzinēju (190 ZS un 400 Nm). Benzīna agregāts sajūdzams vai nu ar sešpakāpju manuālo, vai septiņpakāpju automātisko pārnesumkārbu ar "Adaptive Shift Scheduling" funkciju (pielāgo pārslēgšanās režīmu atkarībā no braukšanas stila). "ST" versijai ar dīzeļmotoru pieejama tikai manuālā pārnesumkārba.
Sportiskais hečbeks versijā ar benzīna dzinēju tiek komplektēts vēl ar transmisijas blokā integrētu diferenciāļa elektronisko bloķētāju "eLSD". Savukārt "ST" versijā ar dīzeļa motoru vilkmes kontroles sistēma pagriezienā vienkārši piebremzē iekšmalas priekšējo riteni.
Plašākai sabiedrībai jaunais "Ford Focus ST" pirmo reizi tiks parādīts drīzumā notiekošajā Ženēvas autoizstādē.