"Porsche" atzīmē vēsturisku brīdi Ženēvas autoizstādē – tieši pirms 70 gadiem jaunais zīmols pirmo reizi parādīja sevi starptautiskajai sabiedrībai. Šai lieliskajai pirmizrādei nākamajās desmitgadēs sekoja daudzas citas, un katru reizi, cienot "Porsche" tradīciju, ko ievēro līdz pat mūsdienām, tika piedāvāti laikmeta sportiskākie modeļi. Svinot 70. gadadienu kopš savas debijas Ženēvā, sportisko automobiļu ražotājs laidis klajā leģendārā "911" astoto paaudzi kabrioleta versijā; vienlaikus pasaules pirmizrādi atzīmēs arī "718 Cayman T" un "718 Boxster T".
Pirms 70 gadiem, 1949. gada 17. martā, savā mazajā stendā, kas atradās galvenajā zālē, "Porsche" iepazīstināja ar "356" kupeju un "356" kabrioletu no sērijveida ražotnes Gmindē, Austrijā. Reakcija bija fantastiska, un abi sporta automobiļi tika uzņemti ar sajūsmu. Veiksmīgā izrādīšana Šveicē tiek uzskatīta par pamatu Cufenhauzenes pirmo sērijveida produktu turpmākajiem panākumiem: līdz 1965. gadam kopumā tika saražoti 78 tūkstoši 356. modeļa eksemplāru.
Ženēvas autoizstāde tiek uzskatīta par pasaulē lielāko autoizstādi, un šis uzskats īpaši nostiprinājās tieši divdesmitā gadsimta sešdesmitajos gados. Ik gadu "Porsche" šeit pievienojas daudziem citiem ražotājiem, lai izrādītu savas spēcīgākās tehnoloģijas. "Porsche 904 Carrera GTS" atzīmēja savu pirmizrādi Ženēvā pirms 55 gadiem, kad Ferdinanda Aleksandra Porše radītais sporta automobilis ar vidū novietoto motoru kļuva par daudzu apbrīnas objektu. Patiesībā "904 Carrera GTS" joprojām tiek uzskatīts par vienu no visu laiku skaistākajiem "Porsche" sporta automobiļiem.
Arī "Porsche 917" piedzīvoja savu debiju Ženēvas autoizstādē. Tas notika 1969. gadā, kad preses dienests pieteica tā laika jaudīgāko sacīkšu automašīnu kā "vienu no nopietnākajiem sāncenšiem tradicionālajās gargabala sacīkstēs". Pēc tieši 50 gadiem modelis "917" ar šasijas numuru "001" pēc atjaunošanas oriģinālajā, 1969. gada stāvoklī tiek izlikts apskatei "Porsche" muzejā.
Sporta automobiļu ražotājs izvēlējās Šveices izstādes arēnu arī pirmā "911 GT3" modeļa pasaules pirmizrādei. "911 GT3" no 996. sērijas elegantā "Arctic Silver" pelēkā krāsā ar "ceptas olas" dizaina priekšējiem lukturiem šeit satikās ar pasaules presi 1999. gadā. Arī pēc 20 gadiem "GT3" joprojām iemieso leģendāru sporta automašīnu.
2014. gadā "Porsche" atzīmēja savu atgriešanos lielā motorsporta arēnā, kā arī pasaules pirmizrādi – protams, Ženēvā – piedzīvoja "Porsche 919 Hybrid" FIA Pasaules izturības čempionāta (WEC) LMP1 kategorijā. Tā lielākais panākums ir Lemānas 24 stundu sacīkstes. WEC noteikumi, kas tolaik tikai nesen bija izveidoti, pieprasīja inovatīvu hibrīda piedziņu. "919 Hybrid" ar aptuveni 1000 ZS lielu sistēmas jaudu kalpoja arī kā izpētes objekts turpmāko sērijveida automašīnu tehnoloģijai. No 2015. līdz 2017. gadam ieskaitot, "Porsche LMP" komanda ar "Porsche 919 Hybrid" ieguva pēc kārtas trīs uzvaras Lemānā kopvērtējumā, trīs pasaules čempionu titulus ražotāju klasē un trīs pasaules čempionu titulus pilotu klasē.
LMP1 prototips tika parādīts uz Ženēvas skatuves kopā ar "Porsche 911 RSR", nodrošinot aptuveni 470 ZS leģendārās sporta automašīnas jaudīgākajā sacīkšu auto versijā. Divas sacīkšu automašīnas – "919 Hybrid" un "911 RSR" – sāka WEC dažādās klasēs, padarot 2014. gadu par vispiesātinātāko motorsporta programmu visā "Porsche" vēsturē.