Auto pieejams ar diviem benzīna dzinējiem ar 130 vai 190 zirgspēku jaudu, kā arī ar 130 zirgspēku dīzeli. Vēlāk būs pieejama arī hibrīda versija, kas benzīna dzinēju papildinās ar 80 kilovatu elektromotoru. Hibrīda versijā auto arī iegūs pilnpiedziņu.
"Citroen" patentētā hidraulisko spilvenu sistēma ļauj salīdzinoši lēti un vienkārši nodrošināt auto īpaši mīkstu gaitu uz visdažādākajiem ceļa segumiem. Potenciālās piekares remonta izmaksas tiek solītas īpaši zemas - amortizatoros iebūvētā hidrauliskā spilvena cena esot vien astoņi eiro.
Lai demonstrētu, ka arī priekšpiedziņas auto var tikt saukts par apvidus auto, tika sarīkots neliels testa brauciens pa sarežģītiem meža ceļiem. Tur auto pierādīja, ka 23 centimetru klīrenss un viedā saķeres kontroles sistēma tiešām ļauj iebraukt dziļāk mežā nekā varētu šķist. Protams, šis nav uzskatāms par bezceļu auto.