Kompānija BMW atklājusi pirmo informāciju par gaidāmo jaunās paaudzes 1. sērijas hečbeku (F40 – rūpnīcas indekss). Modelis iegūs jaunu priekšpiedziņas platformu, elektromobiļa "i3" tehnoloģijas un visjaudīgāko četrcilindru motoru markas vēsturē.
BMW jaunā 1. sērija ir izgatavota uz modernizētas UKL2 platformas (pazīstama jau no "MINI Countryman", "BMW X1" un "X2" modeļiem) FAAR. Jaunā platforma ļāvusi hečbeku padarīt ietilpīgāku salīdzinājumā ar priekšteci. Pie tādiem pašiem virsbūves ārējiem gabarītiem salonā pasažieriem būs par 33 milimetriem vairāk vietas kājām, virs galvas būs par 19 mm vairāk vietas, bet bagāžas nodalījuma tilpums pieaudzis par 20 litriem – līdz kopumā 380 l.
Ar nepietiekamu apgriežamību cīnīsies vilkmes kontroles sistēma ARB, kas aizgūta no elektromobiļa "BMW i3s". Šīs sistēmas modulis ir iebūvēts dzinēja elektroniskās vadības blokā, desmitkārt ātrāk reaģēs uz saķeres zudumu ar ceļu un pārdalīs griezes momenta sadalījumu starp riteņiem. ARB darbojas kopā ar braukšanas elektroniskās stabilizācijas sistēmu DSC un vilkmes kontroles sistēmu "Performance Control".
Trīslitru sešcilindru dzinējs, kā pašreizējam "BMW M140i", vairs netiks piedāvāts. Tā vietā būs divlitru motors no "X2 M35i", kas apvidus automobilī attīsta 306 ZS un 450 Nm. Pēc provizoriskas informācijas, jaunās 1. sērijas jaudīgākā versija "M145i" iegūs turbopūtes četrcilindru motoru ar ūdens iesmidzi, līdzīgi kā "M4 GTS", un 82 ZS elektromotoru. Šādas hibrīda sistēmas kopējā jauda būšot ap 400 ZS.