Jaunā "Audi S5" sportisko modeļu saime – gan "Coupe", gan "Sportback" modifikācijā – Eiropas tirgū būs aprīkota ar trīslitru dīzeļdzinēju. Tādējādi arī "Audi S5" ir atteicies no benzīna motora un pievienojas tāda paša dīzeļa dzinēja "S6", "S7" un "SQ5" modifikācijām.
"Audi S5" trīslitru dīzeļdzinējam ir kā tradicionālā turbīna, tā arī elektriskais kompresors. Tāpat šī spēka agregāta sistēma ir papildināta ar 48 voltu elektrotīklu, starteri – ģeneratoru un 0,5 kWh litija jonu akumulatoru. Šāda sistēma, braucot pa nogāzi, ļaus līdz pat 40 sekundēm atslēgt motoru degvielas ekonomijai, bet bremzējot atslēgt motoru jau pie 22 km/h ātruma.
Dīzeļdzinējs attīsta 347 zirgspēku jaudu un 700 ņūtonmetru griezes momentu ("S6" un "S7" modelim šī motors attīsta par diviem zirgspēkiem vairāk). Spēka agregāts sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un "quattro" pilnpiedziņas sistēmu ar centrālo diferenciāli.
No vietas līdz 100 km/h "Audi S5 Coupe" paātrinās 4,8 sekundēs, bet "S5 Sportback" – 4,9 sekundēs. Atgādinām, ka "S5" līdzšinējā versijā ar 354 ZS benzīna motoru šo pašu disciplīnu spēja paveikt 4,7 sekundēs. "Audi S5" maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ir ierobežots pie 250 km/h atzīmes.