Kompānija "Škoda" prezentējusi modernizēto "Superb" liftbeku un universāli. Tāpat čehu autoražotājs paziņojis par jauna zīmola "iV" ieviešanu saviem hibrīdiem un elektromobiļiem. Pirmie šajā "iV" piedāvājumā ir hibrīds "Superb iV" un elektromobilis pilsētas satiksmei "Citigoe iV".
Atjauninātajam "Škoda Superb" ir nedaudz modernizēts dizains – mainīta forma buferiem, radiatora dekoratīvajam režģim un lukturiem, kuri jau standartā ieguvuši diodes un kļuvuši šaurāki. Automobiļa aizmugurējā daļā ir hromēta līste, kura savieno aizmugurējos lukturus, bet ierastā logotipa vietā tagad ir "Škoda" uzraksts.
Greznākajā versijā "Laurin & Klement" ir vēl vairāk hromēto dekoratīvo elementu, kā arī oriģināla dizaina 18 collu riteņu diski. Tāpat modernizēta arī "Scout" modifikācija, kurai ir par 15 mm augstāks klīrenss, plastmasas aizsargi pa virsbūves perimetru, 18 collu riteņi, kā arī visu riteņu piedziņa.
Pirmo reizi "Škoda Superb" piedāvājumā iekļauta uzlādējamā (plug-in) hibrīda modifikācija "Superb iV", ka aprīkota ar 1,4 litru benzīna turbomotoru, 115 ZS elektromotoru un sešpakāpju sekvenciālo "DSG" pārnesumkārbu.
Hibrīda spēka agregāta kopējā jauda ir 218 zirgspēku, bet griezes moments – 400 ņūtonmetru. Tikai ar elektroenerģiju "Superb iV" spēs nobraukt līdz 55 km distanci, bet kombinācijā ar benzīna tvertnes rezervi auto bez atkārtotas uzpildes un uzlādes spēs nobraukt līdz 850 km.
"Superb iV" akumulatora komplekta ietilpība ir 13 kWh, kas tradicionālās elektrorozetes uzlādējama aptuveni trīsarpus stundās. Braucot tikai elektriskajā režīmā, automobilim tiek aktivizēts skaņas ģenerators "E-noise", lai spēkrata tuvošanos varētu sadzirdēt gājēji un velobraucēji.
Neskaitot jauno hibrīda versiju, "Škoda Superb" piedāvājumā vēl ir trīs dīzeļa un divi benzīna motori ar jaudu no 120 līdz 190 zirgspēkiem. Transmisijas – manuālā vai septiņpakāpju sekvenciālā "DSG". Tāpat automobilim, neskaitot priekšējo riteņu piedziņu, pieejamas arī pilnpiedziņas versijas.
Modernizētā "Škoda Superb" papildu aprīkojumā pieejami diožu matricas lukturi, adaptīvā kruīza kontrole un "Emergency Assist" sistēma, kura spējīga automātiski novietot automobili vairāku joslu šosejas malā, ņemot vērā pārējo satiksmes plūsmu.
"Superb" interjerā izmantots vairāk hromēto detaļu, kā arī sēdekļu apdarei tiek piedāvāti jauni materiāli, tostarp alkantara. Automobilim pieejams digitālais mērinstrumentu panelis, multimediju sistēma ar 9,2 collu ekrānu, balss un žestu vadību, kā arī paliktnis viedtālruņu bezvadu uzlādei.
Jebkuru "Škoda Superb" versiju, izņemot mazjaudīgāko ar 1,6 litru dīzeļdzinēju, var aprīkot ar "Sportline" pakotni. Tā atšķiras ar balstiekārtas pazeminājumu par 10 milimetriem, citāda dizaina riteņu diskiem un sportiskākai braukšanai piemērotiem sēdekļiem ar divu dažādu materiālu (ādas un alkantaras) kombinēto apdari.
Savukārt līdz ar modernizēto "Škoda Superb" prezentētais "Citigoe iV" sērijveida elektromobilis ir tapis uz "Volkswagen e-up!" bāzes, tomēr atšķirībā no jau pazīstamā vācu elektromobiļa ir aprīkots ar ietilpīgāku akumulatoru, ļaujot bez atkārtotas uzlādes nobraukt līdz 265 kilometru distanci.