Modernizētais 'Audi Q7'
Foto: Publicitātes foto

"Audi Q7" atjauninājums piedzīvojis ievērojamas vizuālas un tehniskas pārmaiņas. Lielajam SUV tagad ir jaunais "Q" modeļu saimes dizains, kā arī vēl plašāks salons. Tāpat arī "HD Matrix LED" priekšējās gaismas ar lāzergaismu, daļējā hibrīda tehnoloģija un digitālās vadības koncepts ir tikai daži no veiktajiem uzlabojumiem.

"Audi" ir ievērojami uzlabojis arī "Q7" dinamiku. Papildus optimizētajai visu riteņu stūrēšanai, kas ļauj aizmugurējiem riteņiem pat par pieciem grādiem pagriezties pretējā virzienā, pastāv elektromehāniski aktīvās šķērstabilizācijas sistēmas opcija. Regulējamie stabilizētāji nodrošina gludāku braukšanu nelīdzenu ceļu apstākļos. Pie sportiska braukšanas stila uzsvars tiek likts uz optimālu rites kompensāciju – automobilis spēj izbraukt līkumus pārliecinošāk un drošāk.

Adaptīvā pneimatiskā balstiekārta nodrošina arī mainīgu klīrensu un sagatavo "Q7" ar tā standarta aprīkojumā esošo "quattro" piedziņu apvidus apstākļiem. Pneimatiskā balstiekārta standarta aprīkojumā pieejama "Q7" septiņvietīgajā versijā.

Visi "Audi Q7" dzinēji ir savienoti ar astoņu pārnesumu "tiptronic" ātrumkārbu un pastāvīgo visu riteņu piedziņu. Izvēlei būs pieejami divi dīzeļdzinēji. Neilgi pēc nonākšanas tirgū – septembrī – modeļu klāstam pievienosies arī benzīna dzinējs, kam sekos "plug-in" hibrīda modelis. Standarta daļējā hibrīda tehnoloģijai ir nozīmīga loma šo dzinēju efektivitātē.

Gan ar piecām, gan septiņām sēdvietām "Audi Q7" apvieno prestižu ar praktiskām ikdienas īpašībām. Pateicoties jaunajam dizainam, lielā SUV garums palielinājies par 11 milimetriem, sasniedzot 5,06 metru garumu. Tas ir 1,9 metru plats un 1,7 metru augsts. "Audi Q7" pārspēj savus tiešos konkurentus ar interjera garumu, kā arī vietu galvai un elkoņiem gan salona priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu atzveltņu pozīcijas piecu sēdvietu versijas bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 865 līdz 2050 litrus (ar nolaistiem sēdekļiem).

Automobiļa interjers saskan ar jauno digitālo vadības konceptu, kas ietver divus lielus skārienjūtīgus ekrānus. Papildu aprīkojumā iespējams pasūtīt apgaismojumu, kas, izceļot automobiļa kontūras, izgaismo interjeru tumsā.

Papildaprīkojumā tiek piedāvāta arī četru zonu automātiskā gaisa kondicionēšanas sistēma, funkcija klusai durvju aizvēršanai, "Bang & Olufsen 3D Advanced" skaņas sistēma un gaisa kvalitātes kontrole ar aromatizētāju un jonizētāju. Klientiem ir iespēja izvēlēties sēdekļus ar vairākām regulēšanas funkcijām, kā arī "S" modeļa sporta sēdekļus, un abi šie varianti pieejami ar klimata kontroli un masāžas funkciju.

"MMI Navigation plus" nodrošina augstākā līmeņa savienojamību. Šai sistēmai ir "LTE Advanced" (4G+) tehnoloģija, "Wi-Fi" tīklājs, balss kontroles opcija un citas plašās "Audi connect" iespējas, kas nodrošina satiksmes informāciju, tiešsaistes navigāciju ar "Google Earth" un radio. Mākonī bāzētais "Amazon" balss kontroles pakalpojums "Alexa", kas integrēts MMI operētājsistēmā, arī ir jaunums. Tas pats attiecas uz "Car-to-X" pakalpojumu luksoforu informācijai, kas pakāpeniski tiek ieviests atsevišķās Eiropas pilsētās.

Starpsavienojums ar pilsētas infrastruktūru ļauj automobilim caur serveri saņemt informāciju no centrālā luksoforu datora, nodrošinot iespēju autovadītājam izvēlēties ātrumu, lai pielāgotos nākamajam zaļās gaismas posmam. Pilnībā digitālā "Audi" virtuālā vadītāja informācijas sistēma un papildu aprīkojumā pieejamais "head-up" displejs veicina prognozējamu un efektīvu braukšanas stilu, kā arī stabilu satiksmes plūsmu.

Atjauninātais "Audi Q7" Eiropas un Latvijas tirgū nonāks septembra vidū.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!