Ar jauno "Taycan" sākas jauna "Porsche" ēra, un zīmola pirmajam pilnīgi elektriskajam sportiskajam automobilim autoražotājs pirmo reizi parādījis interjeru.
Klasiskās iekārtojuma iezīmes ir interpretētas no jauna un pārnestas digitālajā laikmetā. "Arī šeit mazāk nozīmē vairāk," skaidro "Porsche" salona projektēšanas direktors Ivo van Hultens. ""Taycan" salonā zīmolam tipiskie iekārtojuma elementi ir apvienoti ar jauna veida lietotāja pieredzi un atstāj iespaidu ar vienkāršu eleganci." "Porsche" pilnībā atklās "Taycan" modeli septembrī.
Par iedvesmu interjeram kalpoja 1963. gada oriģinālā "911" lakoniski veidotais priekšējais panelis. Tika izvirzīts uzdevums pārnest to uz mūsdienām. Kabīne iezīmē jaunas ēras sākumu ar skaidru struktūru un pilnīgi jaunu konstrukciju. Tā ir nepārprotami orientēta uz braucēju.
Instrumentu paneļa noformējums ir skaidrs, minimālisks un ultramoderns, un vadības ierīču lietošana ir ātra un nenovērš uzmanību. Priekšējā paneļa augstāko punktu veido brīvstāvošs, izliekts kontrolmērinstrumentu panelis. Tas ir vērsts tieši pret braucēju un nodrošina, ka redzeslokā atrodas viss, kas vajadzīgs braukšanai.
Kontrolmērinstrumentu paneli veido izliekts 16,8 collu ekrāns ar "Porsche" tipisko noapaļoto izskatu. Tam nav pārsega, tāpēc tam ir plāns un moderns izskats viedtālruņu un planšetdatoru stilā. Īsts stikls un vakuumpārklāts polarizācijas filtrs nodrošina pretatspīduma īpašības.
Turklāt ekrāna malās ir skārienvadības lauciņi gaismu un šasijas funkciju regulēšanai, tāpēc kontrolmērinstrumentu panelis ir platāks par stūri un atgādina leģendāro oriģinālo "911".
Priekšējā paneļa augšējā un apakšējā daļa spārna formā stiepjas visā automobiļa platumā. Centrālais 10,9 collu infoizklaides displejs un papildaprīkojumā pieejamais pasažiera displejs ir apvienoti, lai tie veidotu iebūvētu stikla joslu, kas izskatās kā melns panelis un tādējādi vizuāli saplūst ar salonu.
Visas lietotāja saskarnes ir pilnīgi pārveidotas "Taycan" vajadzībām. Ir ievērojami samazināts tradicionālo aparatūras vadības elementu, piemēram, slēdžu un pogu, skaits. To vietā nākusi intelektiska un intuitīva vadība, izmantojot skāriendarbību vai balss vadības funkciju, kas reaģē uz komandu "Hey Porsche".
"Porsche" sadarbībā ar "Apple Music" ir izveidojis pirmo pilnīgi integrēto mūzikas straumēšanu "Taycan" modelī. No "Porsche Advanced Cockpit" skārienekrāna "Apple Music" abonenti var straumēt vairāk nekā 50 miljonus dziesmu bez reklāmām, tūkstošiem pārraudzītu atskaņojumu sarakstu un "Beats 1" starptautisko tiešraidi kopā ar interneta datiem automobilī trīs gadus par brīvu. Šī ir pasaulē pirmā "Apple Music" pilnīgā integrācija automobilī.
Visas "Taycan" konfigurācijas, piemēram, "Porsche" aktīvo stabilitātes pārvaldību (PASM), var ērti iestatīt centrālajā ekrānā, izmantojot tiešu piekļuvi. Braucējs var ātri piekļūt visām lietotnēm no skaidri strukturēta un pielāgojama sākumloga. Lietotņu vidū ir navigācija, tālrunis, multivide, komforts un "Porsche Connect". Ar optimizēto balss vadību autovadītāji vēl ātrāk var piekļūt vajadzīgajai funkcijai. Pirmo reizi blakussēdētājiem "Taycan" ir iespēja izmantot savu skāriendispleju, lai viegli mainītu iestatījumus, netraucējot vadītāju.
Paaugstinātā viduskonsole pastiprina zemas sēdvietas sajūtu, kādu gaidāt no "Porsche". Tajā atrodas liels 8,4 collu skārienpanelis ar taktilu atgriezenisko saiti. Tas ļauj tieši mainīt gaisa kondicionēšanas iestatījumus. Turklāt integrēta rokraksta pazīšana ļauj ātri ievadīt adreses.
Katra detaļa ir vienkāršota līdz būtiskajam. Tāpat kā "Porsche 918", arī "Taycan" ir kompakts virziena pārslēgs instrumentu panelī, nevis klasiskā pārslēgsvira. Tādējādi viduskonsole izskatās sakārtota un izveidojas uzglabāšanas vieta.
Vienkāršošana līdz būtiskajam un skaidra pieeja ir acīmredzama arī ventilācijas atveru izpildījumā. Tradicionālās, mehāniski regulējamās žalūzijas ir palikušas pagātnē, jo tagad gaisa plūsmas tiek vadītas gan digitāli, gan pilnīgi automātiski ("Virtual Airflow Control"). Noklikšķinot uz mikroklimata izvēlnes, var pārslēgties starp koncentrētu, ātru, virzītu dzesi un izkliedētu gaisa kondicionēšanu bez caurvējiem.
Ja ir pasūtīta papildaprīkojumā pieejamā četrzonu automātiskā mikroklimata regulēšanas sistēma ("Advanced Climate Control"), izmantojot papildu 5,9 collu vadības skārienpaneli ar taktilu atgriezenisko saiti, sistēmu var vadīt no aizmugures sēdekļiem.
"Taycan" krāsas un materiāli ļauj individualizēt iekārtojumu, sākot no tradicionālā līdz ilgtspējīgam un modernam. Tāpat ir klasiskais ādas variants, kā arī ilgtspējīgi miecētā āda "Olea", kuras miecēšanas procesā ir izmantotas olīvu lapas. Ādas dabiskā kvalitāte tiek akcentēta ar īpašas mākoņapdrukas palīdzību.
Jauna iespēja ir salons pilnīgi bez ādas elementiem, bet ar mūsdienīgām virsmas faktūrām. Tiek izmantots materiāls "Race-Tex". Tas ir augstas kvalitātes mikrošķiedras materiāls, kas daļēji sastāv no pārstrādātām poliestera šķiedrām. Tā ražošanā veidojas par 80 procentiem mazāk CO2 nekā tradicionālajiem materiāliem. Grīdas segumā ir izmantota pārstrādātā šķiedra "Econyl", kas cita starpā ir izgatavota no pārstrādātiem zvejas tīkliem.
"Taycan" ir pieejams ar plašu salona un virsbūves konfigurāciju klāstu gan tradicionālā, gan modernā stilā. Salona akcenti un apdare uzsver uzmanību pret detaļām, kā arī atbilst "Porsche" tipiskajiem visaugstākajiem kvalitātes standartiem gan materiālu īpašību, gan izgatavošanas meistarības ziņā.
Turklāt papildaprīkojumā pieejamā salona akcentu pakotne ļauj klientiem izvēlēties īpašus kontrastējošu krāsu salikumus melnā matētā, tumšā sudraba vai neodīma nokrāsā, kā arī elegantu šampanieša toni. Durvīm un viduskonsolei var būt koka, matētas oglekļa šķiedras, reljefa alumīnija vai auduma apdare.
Līdzās milzumam jauninājumu ir vēl kāda detaļa, bez kā nevar iztikt neviens "Porsche". Līdzīgi tradicionālo "Porsche" modeļu aizdedzes slēdzenei ieslēgšanas poga atrodas kreisajā pusē aiz stūres.