Kompānija "Nissan" prezentējusi jaunās paaudzes "Juke" apvidus automobili, kas turpmāk būs pieejams tikai Eiropas tirgū. Automobilis kļuvis gabarītos lielāks, salonā ietilpīgāks, bet tajā pašā laikā vieglāks, kā arī ieguvis virkni jaunu tehnoloģiju.
Otrās paaudzes "Nissan Juke" ir izstrādāts uz "Renault-Nissan" alianses jaunās modulārās platformas CMF-B, kas ir piektās paaudzes "Renault Clio" un drīzumā gaidāmā jaunā "Captur" pamatā.
Salīdzinājumā ar priekšteci jaunais "Nissan Juke" ir par 75 milimetriem garāks, par 35 mm platāks un par 30 mm augstāks nekā priekštecis, tomēr tajā pašā laikā tas ir vieglāks par 23 kilogramiem nekā pirmajā paaudzē.
Palielinātie virsbūves gabarīti ļāvuši nodrošināt vairāk vietas automobiļa salonā – piemēram, aizmugurējo pasažieru kājām tagad vietas ir par 58 mm vairāk, bet griesti ir par 11 mm augstāk. Lielāks ir arī bagāžas nodalījums – tagad tas ir 422 litri.
Līdz ar jauno modeļa paaudzi "Nissan Juke" nav zaudējis savas pazīstamās raksturiezīmes – tam joprojām ir ļoti plati dienas gaitas lukturi, bet tuvās un tālās gaismas ir atsevišķā, apaļā lukturī. Tikmēr salona dizains kļuvis nedaudz konservatīvāks, lai arī tam tiks piedāvāti košu krāsu apdares materiāli.
Mazajam apvidniekam būs pieejamas visas "Nissan" jaunākās tehnoloģijas, tostarp adaptīvā kruīza kontrole, joslā braukšanas noturēšanas sistēma, automātiskās bremzēšanas sistēma, ceļa zīmju atpazīšana, kā arī aklo zonu kontroles sistēma.
Bāzes versijā "Nissan Juke" tiks komplektēts ar 117 zirgspēku jaudīgu viena litra trīscilindru benzīna dzinēju, ko "Renault-Nissan" izstrādājis kopā ar "Mercedes-Benz" ražotāju "Daimler". Šāds agregāts tiks sajūgts ar sešpakāpju manuālo vai septiņpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. Sākotnēji būs tikai priekšpiedziņas versija, bet vēlāk šim modelim sola arī visu riteņu piedziņas modifikāciju.
Tirdzniecībā Latvijā jaunais "Nissan Juke" nonāks gada beigās, pirmajiem eksemplāriem mūsu valstī nonākot ap Ziemassvētkiem vai nākamā gada sākumā.