Kompānija "Toyota" publicējusi pirmo oficiālo informāciju un attēlus ar nākamās paaudzes ūdeņraža degvielas "Mirai" sedana prototipu, kas plašākai sabiedrībai pirmo reizi tiks parādīts drīzumā notiekošajā Tokijas autoizstādē.
Ar līdzšinējo "Toyota Mirai" jauno modeli vienos tikai nosaukums un degvielas tips, kamēr pats spēkrats būs gabarītos lielāks un aprīkojumā greznāks – tam būs jauna šasija, piedziņa un mērķauditorija.
Pašreizējais "Mirai" ir bāzēts uz "Prius" modeļa un tam ir priekšpiedziņa, oriģināls dizains un tas ir pozicionēts ekoloģijas aktīvistiem. Savukārt jaunais ūdeņraža modelis iegūs aizmugurējo riteņu piedziņas platformu TNGA-N un dizainu no reprezentatīvās klases "Lexus" modeļiem. Autoražotājs sola, ka šim modelim būs azartiskāka vadāmība un ka to izvēlēsies publika, kur alkst ne tikai tīru ūdeni izplūdē.
Gabarītu ziņā jaunais "Mirai" būs lielāks pat par jauno "Camry" – tā kopgarums sasniegs nepilnus piecus metrus (4975 mm). Interjers būs ieturēts "Toyota" jaunāko modeļu stilā – skārienjutīgs 12,3 collu multimediju sistēmas ekrāns un digitālais mērinstrumentu panelis.
Pagaidām "Toyota" neatklāj topošā jaunās paaudzes "Mirai" tehniskos un dinamiskos raksturlielumus. Zināms vien tas, ka ar pilnām ūdeņraža tvertnēm jaunais modelis spēs nobraukt par 30 procentiem garāku distanci, kas nozīmē, ka tas spēs nobraukt vairāk nekā 800 kilometru.
Līdzšinējās paaudzes "Toyota Mirai" realizācijas apjomi bija visai pieticīgi – nepilnas 6000 vienības gadā.