Renault Kangoo & Master Hydrogen
Foto: Publicitātes foto
"Renault" paplašina savu ar ūdeņradi darbināmo vieglo komerciālo elektroautomobiļu klāstu. "Renault" ūdeņraža tehnoloģija, ko izmēģina kopš 2014. gada, tika izstrādāta sadarbībā ar "Groupe Michelin" meitasuzņēmumu "Symbio".

Automobiļi ir aprīkoti ar degvielas šūnu tehnoloģiju, kas nodrošina 10 kW elektrisko un termisko jaudu, palielinot "Renault Master Z.E. Hydrogen" un "Renault Kangoo Z.E. Hydrogen" ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu līdz vairāk nekā 350 km. Turklāt ūdeņraža izmantošanai ir priekšrocība – uzpilde aizņem tikai piecas līdz desmit minūtes.

2020. gada pirmajā pusē gaidāmais "Renault Master Z.E. Hydrogen" modelis ļaus trīs reizes palielināt ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu no 120 km līdz 350 km, un tas būs pieejams kā furgons (divas versijas) un šasija ar kabīni (divas versijas). Aprīkots ar divām ūdeņraža tvertnēm zem korpusa, automobilis uzlabos savu daudzpusīgumu, nezaudējot kravas telpas tilpumu no 10,8 m3 līdz 20 m3 ar 200 kg papildu svaru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!