Automobiļi ir aprīkoti ar degvielas šūnu tehnoloģiju, kas nodrošina 10 kW elektrisko un termisko jaudu, palielinot "Renault Master Z.E. Hydrogen" un "Renault Kangoo Z.E. Hydrogen" ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu līdz vairāk nekā 350 km. Turklāt ūdeņraža izmantošanai ir priekšrocība – uzpilde aizņem tikai piecas līdz desmit minūtes.
2020. gada pirmajā pusē gaidāmais "Renault Master Z.E. Hydrogen" modelis ļaus trīs reizes palielināt ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu no 120 km līdz 350 km, un tas būs pieejams kā furgons (divas versijas) un šasija ar kabīni (divas versijas). Aprīkots ar divām ūdeņraža tvertnēm zem korpusa, automobilis uzlabos savu daudzpusīgumu, nezaudējot kravas telpas tilpumu no 10,8 m3 līdz 20 m3 ar 200 kg papildu svaru.
Sākot ar 2019. gada beigām, "Renault Kangoo Z.E. Hydrogen" leposies ar elektrisko furgonu klāstā vislabāko pieejamo ar vienu uzpildes reizi nobraucamo attālumu – 370 km (salīdzinājumā ar modeļa "Kangoo Z.E." 230 km saskaņā ar WLTP). Ar 3,9 m3 kravas telpas tilpumu, neraugoties uz 110 kg papildu svaru, šis automobilis būs pieejams Francijā par 48 300 eiro bez PVN (ieskaitot akumulatora cenu un neiekļaujot ekoloģiskos bonusus).
Šie ūdeņraža elektroautomobiļi tiek darbināti ar degvielas elementu, kurā ūdeņradis no automobiļa tvertnēm tiek savienots ar gaisā esošo skābekli, lai iegūtu elektroenerģiju (elektromotora darbināšanai). Pirmā priekšrocība: šie automobiļi atbilst jaunajiem pilsētu mobilitātes vides izaicinājumiem. Turklāt tie piedāvā lielāku autonomiju, ātru ūdeņraža uzpildi (no piecām līdz 10 minūtēm) un vienkāršu apkopi.