"Toyota" pašlaik notiekošajā Losandželosas autoizstādē prezentējusi "RAV4" apvidus automobiļa uzlādējamā hibrīda versiju "Plug-in Hybrid", kas ir pirmā šāda veida modifikācija "RAV4" modeļa vēsturē.
Tas atradīsies piektās paaudzes "RAV4" klāsta virsotnē – automobilis, kas ir apliecinājis savu vēsturisko statusu kā viens no Eiropā populārākajiem SUV ar vairāk nekā 120 000 klientu pasūtījumiem kopš atklāšanas šogad, tostarp vairāk nekā 105 000 hibrīdiem (Rietumeiropā).
"RAV4 Plug-in" jau standarta aprīkojumā ir ar "AWD-i" elektroniskās vadības pilnpiedziņas sistēmu. Sistēmas kopējā jauda 306 ZS nodrošina potenciālu sasniegt paātrinājumu no vietas līdz 100 km/h tikai 6,2 sekundēs, pārspējot visus sāncenšus ar tradicionālajām piedziņām.
Turklāt tas ir arī ceļā uz klasē labākajiem CO2 emisiju un degvielas ekonomijas rādītājiem: Toyota pirmshomologācijas, WLTP standartu dati liecina par CO2izmešiem zem 30 g/km. Šādam līmenim nespēj līdzināties neviens no pašreizējiem D segmenta "plug-in" hibrīda pilnpiedziņas SUV.
"Toyota" izmanto elektroenerģijas sniegto veiktspējas uzlabojumu, lai sasniegtu ievērojamu jaudas palielinājumu salīdzinājumā ar standarta "RAV4" hibrīdu. To nodrošina jaunais lielas kapacitātes litija-jonu akumulators un hibrīda sistēmas jaudas kontroles iekārtas papildjaudas pārveidotājs. 2,5 litru "Hybrid Dynamic Force" benzīna dzinējs ir tas pats, ar ko aprīkots standarta "RAV4" hibrīda modelis.
Rezultāts ir kas vairāk par vienkārši strauju paātrinājumu. "RAV4 Plug-in" hibrīdam ir arī lielāks elektriskajā režīmā nobraucamais attālums ar nulli benzīna patēriņu un nulli izmešiem. Paredzētais nobraucamais attālums (WLTP standarts) ir vairāk nekā 60 km, kas ir tālāk par jebkuru citu konkurentu "plug-in" hibrīda SUV un vairāk par Eiropā vidējo uz/no darba paveikto attālumu – 50 km.
Jaunais "RAV4 Plug-in" hibrīds būs pieejams pircējiem 2020. gada otrajā pusē.