Maserati GranTurismo Zeda
Foto: Publicitātes foto

Atzīmējot "Maserati GranTurismo" ražošanas beigas, itāliešu sportisko auto ražotājs pārdošanā laidis īpašu "GranTurismo Zéda" modifikāciju.

Jaunā auto atklāšanas saistībā "Maserati" nesen izziņoja vairāku ražošanas jauninājumu iekļaušanu jaunajos automobiļos. Kā viens no tiem ir automobiļu elektrifikācija un autonomās vadīšanas tehnoloģija. Šīs tehnoloģijas tiks iekļautas līdz ar renovācijas darbu noslēgšanos "Viale Ciro Menotti" rūpnīcā Modenā.

Vēsture "Maserati" zīmolam ir ārkārtīgi svarīga. Vērtības, kas ir saglabājušās nemainīgas jau vairāk nekā simts gadu, un tādi modeļi kā "Zéda" ir nepieciešami, lai apstātos, aplūkotu un novērtētu paveiktos darbus un tos, kas sagaidāmi nākotnē.

""Maserati" 2020. gadā atzīmēs vesela jauna laikmeta sākumu. Modenas rūpnīcas modernizācija, jauni modeļi, tostarp sporta kupejas atklāšana Ženēvā, elektriskie, īpaši ātrie un sportiskie automobiļi. Šie jaunumi pārsteigs mūsu klientus katru nākamo gadu", stāsta Evelīna Avina, "Maserati" preču zīmes vadītāja.

"Maserati" sper vēl vienu soli pretī jaunai zīmola stāsta lappusei. Gaidot jaunā "GranTurismo" iznākšanu, "Maserati" klajā laiž speciālu svētku auto modeli, kas dosies pasaules tūrē, iezīmējot gaidīšanas periodu līdz jaunā "GranTurismo" iznākšanai.

Ar "Centro Stile Maserati" veidoto dizainu unikālā modeļa sportiskās un futūristiskās ārējās nokrāsas ar toņu un materiālu palīdzību veido stāstu par jauna laikmeta iesākumu "Maserati" ražošanā.

"Granturismo Zéda" ir automašīna, kas reprezentē pāreju starp "Maserati" zīmola pagātni, tagadni un nākotni. Apskatot automašīnu no aizmugurējiem spārniem līdz pat priekšai, tās virsma mainās un kļūst vizuāli iespaidīgāka, pārejot no vieglas satīna apdares aizmugurē uz piesātinātu "metalurģisku" efektu priekšpusē. Savukārt mašīnas vidus sekcija lēni "izgaro" līdz pat "Maserati" zilajam tonim. Maserati "zilais" arī attīstās, kļūstot enerģiskāks, elektriskāks un dzīvāks, radot iespaidu, kā veroties spogulī.

"Maserati GranTurismo" ražošana iet uz beigām, un līdz ar to Modenas rūpnīcā sākas darbs pie ražošanas līnijas modernizācijas. "Maserati GranTurismo" un "GranCabrio" ražošanas beigas iezīmē jauna ceļa sākumu Modenas rūpnīcai.

Paralēli sācies darbs pie krāsošanas ceha – pilnīgi jauna kompleksa būvniecības, kas papildinās ražošanas rūpnīcu ar videi draudzīgām iekārtām, inovatīvām tehnoloģijām un apbrīnas vērtu, specializētu arhitektūru, kas ļaus klientiem personīgi apskatīt savas automašīnas krāsošanas procesu.

"Maserati GranTurismo" ražošanā ir vēl no 2007. gada. Šī četru sēdvietu divdurvju kupeja ar "Pininfarina" klasisko dizainu un jaudīgo astoņcilindru dzinēju kļuva par mūsdienīgu 1947. gadā izlaistā "Maserati A6 1500" interpretāciju un laika gaitā kļuva par vienu no vissimboliskākajām automašīnām, kādu "Maserati" jebkad bija būvējis. 2009. gadā "GranTurismo" kupejai pievienojās kabriolets "GranCabrio".

"Maserati GranTurismo" izstaro oriģinālu GT zīmola šarmu, pateicoties harizmātiskajam 4,7 litru "Ferrari" V8 dzinējam, kas sasniedz 460 ZS pie 7000 apgriezieniem un 520 Nm ar maksimālo griezes momentu pie 4750 apgriezieniem.

Kopš 2007. gada visā pasaulē ir pārdoti vairāk nekā 40 000 šī modeļa spēkratu, no kuriem 28 805 bija "GranTurismo" un 11 715 bija "GranCabrio".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!