"Dacia" piedāvā automobiļus ar sašķidrinātas naftas gāzes motoru bez papildu izmaksām salīdzinājumā ar līdzvērtīgu benzīna versiju. Sašķidrinātas naftas gāzes cena ir daudz zemāka – tā var būt vairāk nekā divas reizes lētāka nekā litrs benzīna vai dīzeļdegvielas.
Lai gan sašķidrinātas naftas gāzes motora vidējais patēriņš ir nedaudz lielāks, kopējās degvielas izmaksas uz kilometru samazinās par līdz pat 30% salīdzinājumā ar benzīna motoru un par līdz pat 8% salīdzinājumā ar dīzeļmotoru.
Automobiļi var braukt ar benzīnu vai sašķidrinātu naftas gāzi. Tiem ir uzstādītas divas atsevišķas tvertnes – viena benzīnam un otra sašķidrinātai naftas gāzei. Kad abas tvertnes ir pilnas, automobiļa kopējais nobraucamais attālums pārsniedz 1000 km. Benzīnu var uzpildīt visās degvielas uzpildes stacijās, un sašķidrināta naftas gāze ir pieejama vidēji katrā ceturtajā uzpildes staciju Eiropā.
Ar maksimālo griezes momentu 170 Nm, kas pieejami, jau sākot no 2000 apgr./min, tas nodrošina augstāku veiktspējas līmeni, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un ogļskābās gāzes emisiju. Motors "Eco-G" izdala par aptuveni 10% mazāk ogļskābās gāzes nekā līdzvērtīgs benzīna motors.
Turklāt sistēmā iebūvētie drošības līdzekļi (drošības vārsts, pretvārsts un līdz 80% ierobežots uzpildes līmenis) ļauj automobiļiem "Dacia Eco-G" iebraukt pazemes stāvvietās, un tos neietekmē satiksmes ierobežojumi piesārņojuma maksimuma apstākļos.
LPG integrēšana "Dacia" automobiļos notiek jau rūpnīcā. Klientiem tas nozīmē vienkāršāku pasūtīšanu bez papildu kavēšanās un vienu kontaktpunktu automobiļa garantijai un apkopei tīklā, kas ir sagatavots šai tehnoloģijai. Šis benzīna motors jau projektēšanas stadijā bija paredzēts darbināšanai arī ar sašķidrinātu naftas gāzi.
No augstizturīga tērauda izgatavotā papildu LPG tvertne atrodas rezerves riteņa vietā un nesaskaras ar benzīna tvertni. Tehnisko sistēmu papildina pretvārsts, 80% uzpildes ierobežotājs, plūsmas ierobežotājs, solenoīda vārsts un drošības vārsts.
Autovadītāji var vienkārši ekspluatēt šo tehnoloģiju. Pārslēgšanās no benzīna uz sašķidrinātu naftas gāzi un atpakaļ, notiek divējādi: jebkurā laikā manuāli pārslēdzot atbilstīgo pārslēgu, kas atrodas pasažieru nodalījumā (pēc tam izvēlētais režīms saglabājas turpmākajās iedarbināšanās), vai automātiski, kad sašķidrinātas naftas gāzes tvertne ir tukša.
Speciāla mērierīce uzrauga līmeni sašķidrinātas naftas gāzes tvertnē. Arī tvertnes piepildīšana ir ātra un vienkārša (tikai divas minūtes). Vēl viena šīs oriģinālās integrācijas priekšrocība ir bagāžnieka līdzšinējās ietilpības saglabāšana (sašķidrinātas naftas gāzes tvertne tiek uzstādīta rezerves riteņa vietā).
"Saskaroties ar uzdevumu pāriet uz citu enerģijas veidu izmantošanu, zīmols "Dacia" piedāvā vienkāršu un ekonomisku LPG auto klāstu ar samazinātu degvielas patēriņu un ogļskābās gāzes emisiju. Šis risinājums atbilst zīmola "Dacia" uzticamības un pieejamības garam, kā arī dod ieguldījumu "Groupe Renault" centienos līdz 2022. gadam samazināt oglekļa dioksīda emisiju par 25% salīdzinājumā ar 2010. gadu," skaidro "Dacia" tirgvedības direktors Mihajs Bordjanu.
"Dacia" piedāvā LPG kopš 2010. gada. Zīmols "Dacia" ir pārliecināts par šo tehnoloģiju, tāpēc piešķir tai trīs gadu vai 100 000 km nobraukuma garantiju, tāpat kā visiem pārējiem šīs klāsta automobiļiem. Nosaukums "Eco-G" ir piešķirts divdegvielu – benzīna un sašķidrinātas naftas gāzes (LPG) – motoriem, kas tiek piedāvāti visos "Dacia" klāsta automobiļos (izņemot "Dokker"): "Duster", "Sandero", "Sandero Stepway", "Logan", "Logan MCV" un "Lodgy".
Ar sašķidrinātu naftas gāzi brauc gandrīz 15 miljoni automobiļu Eiropas Savienībā un 26 miljoni visā pasaulē.