Amerikāņu koncerns "General Motors" prezentējis piektās paaudzes "Cadillac Escalade" – vislielāko un visgreznāko apvidus automobili koncerna piedāvājumā. Pirmo reizi šī modeļa pastāvēšanas vēsturē tas būs pieejams arī ar dīzeļdzinēju, bet priekšējā panelī tam būs pieejams trīsdaļīgs 38 collu ekrāns, kas vērsts uz autovadītāju.
Neskatoties uz paaudzes maiņu, "Cadillac Escalde" dizains saglabājis līdzšinējās dizaina iezīmes – no sāniem un aizmugurējās daļas apvidnieks stilistiski nav mainījies, bet virsbūves priekšdaļas dizains ieturēts "Cadillac" mazākā apvidnieka "XT6" stilā.
Jaunā "Cadillac Escalade" pamatā ir jaunā "GMT T1XX" platforma, kas pazīstama no jaunā "Chevrolet Silverado" pikapa un "Choverolet Suburban" apvidnieka. Ar šiem "Chevrolet" modeļiem jaunajam "Cadillac" ir kopīga arī aizmugurējā daudzsviru balstiekārta ar iespēju to par papildu samaksu papildināt ar pneimatiskajiem baloniem, desmitpakāpju automātisko transmisiju.
Standartā "Cadillac Escalade" ir ar aizmugurējo riteņu piedziņu, tomēr dārgākās versijās pieejama arī pilnpiedziņa ar pazeminātajiem pārnesumiem.
Modernu un greznu iespaidu "Cadillac" jaunā apvidnieka interjerā nodrošina 38 collu OLED ekrāns, kuram pikseļu ir vairāk nekā 4K televizoram. Milzīgais ekrāns ir vērsts uz autovadītāju un sastāv no trim daļām – 14,2 collu ekrāna mērinstrumentu panelī, 7,2 collu borta datora ekrāna un 16,9 collu multimediju un navigācijas sistēmas ekrāna. Aizmugurē sēdošajiem pasažieriem pieejami divi 12,6 collu skārienjutīgie ekrāni.
Patiecoties jaunajai šasijai, jaunais "Cadillac Escalade" ir ievērojami ietilpīgāks nekā priekštecis. Piemēram, bagāžas nodalījuma tilpums septiņvietīgajai versijai ir 722 litri, kas ir par 68 litriem vairāk nekā priekštecim, būtiski uzlabota arī brīvā vieta pasažieru kājām.
Sākotnēji jaunais "Cadillac Escalade" būs pieejams ar 6,2 litru V8 benzīna dzinēju, kas attīsta 426 zirgspēku jaudu. Tāpat pirmo reizi modeļa pastāvēšanas vēsturē greznajam apvidniekam būs pieejams arī dīzeļdzinējs – trīslitru turbopūtes agregāts ar 281 ZS jaudu un 623 ņūtonmetru griezes momentu. Drīzā nākotnē "Escalade" piedāvājumu papildinās arī hibrīda spēka agregāts.
Tāpat pirmo reizi šī modeļa vēsturē apvidniekam būs pieejama adaptīvā pneimatiskā balstiekārta "Air Ride", kas automātiski regulē balstiekārtas augstumu atkarībā no slodzes. Piemēram, lielākā braukšanas ātrumā klīrenss automātiski tiks pazemināts aerodinamikas uzlabošanai. Bet par 52 mm tiks pazemināts klīrenss, kamēr auto stāv uz vietas, lai atvieglotu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu, kā arī piekļuvi bagāžas nodalījumam.
Tirdzniecībā ASV jaunais "Cadillac Escalade" nonāks gada otrajā pusē.