"Audi" drīzumā notiekošajā Ženēvas autoizstādē pasaulei prezentēs jauno, dinamisko modeli "Audi A3 Sportback". Pirms pasaules pirmizrādes šī veiksmīgā modeļa ceturtā paaudze Sanmigelas salā Azoru salu arhipelāgā piedzīvos īpašu pārbaudījumu. Ar kompaktklases sporta automobiļiem tiks veikti testa braucieni īpaši sarežģītu ceļu apstākļos.
Vietā, kur vulkāni reiz izveidoja veselu salu grupu un kur joprojām ir augsta vulkāniskā aktivitāte, "Audi" demonstrēs sava zīmola svarīgāko elementu – visu riteņu piedziņu "quattro".
Ceturtās paaudzes "A3" sevi prezentēs neskartajā Sanmigelas salas apvidū, kur norisinās rallijs "Azores Rallye". Visu riteņu piedziņa kompaktklases modelī pamatā ir elektrohidrauliskais daudzplākšņu sajūgs, ko pārvalda precīzi pielāgota visu riteņu pārvaldes programmatūra. Apvienojumā ar adaptīvo balstiekārtu un progresīvo stūrēšanu tiek panākta sportiska veiktspēja, kas pārsteidz līkumotos ceļos un jo sevišķi daudzveidīgajos kalnu un ieleju posmos.
"Audi" īpaši pielāgojis elektronisko jaudas sadales kontroli jaunajam "A3" un integrējis to "Audi Drive Select" dinamiskajā vadības sistēmā. Tā ņem vērā balstiekārtas sensoru datus un uztver ne tikai braukšanas apstākļus un ceļa īpašības, bet arī braukšanas stilu.
Visu riteņu piedziņa sadala jaudu ar pilnīgu mainīgumu starp priekšējām un aizmugurējām asīm. Normālos braukšanas apstākļos lielākā daļa dzinēja jaudas tiek nodota priekšējiem riteņiem. Uzsākot braukšanu, vai brīdī, kad priekšējai asij ir neliela saķere, jauda tiek sadalīta zibenīgā ātrumā – šajā gadījumā tiek aktivizēts elektriskais aksiālais virzuļsūknis. Jo vairāk šis sūknis saspiež sajūga plāksnes, jo vairāk piedziņas jauda tiek nodota aizmugurējai asij – maksimums ir 100%. Sajūgs spēj nodot daļu jaudas aizmugurējai asij arī tad, kad autovadītājs pagriež stūri sportiskākā braukšanas manierē.
Riteņu selektīvā jaudas kontrole, kas ir elektroniskās stabilizācijas kontroles (ESC) programmatūras funkcija, padara automobiļa sportiskās īpašības vēl efektīvākas. Kad autovadītājs ar jauno "Audi A3" izbrauc līkumus lielā ātrumā, programma nedaudz piebremzē līkuma iekšpusē esošos riteņus. Piedziņas jaudas izmaiņas abās asīs iegriež automobili līkumā, ļaujot tam precīzi sekot stūrēšanas leņķim. Tādējādi vadība tiek padarīta krietni izveicīgāka, plūstošāka un drošāka.
Tradicionālajām stūrēšanas sistēmām to specifikas dēļ vienmēr nepieciešams kompromiss starp sportiskumu un komfortu, taču elektromehāniskā progresīvā stūrēšana jaunajā "Audi A3" atrisina šo konfliktu.
Progresīvā stūrēšana ir aprīkota ar izteikti efektīvu elektromehānisko piedziņu, kas nodrošina jaudu vien tad, kad tā ir nepieciešama. Tā cieši sadarbojas ar dažādām palīgsistēmām, tostarp adaptīvo kruīza kontroli, sadursmju novēršanas palīgsistēmu un parkošanās palīgsistēmu.
Komfortabli mīksta vai sportiska un cieta braukšana – abas šīs īpašības iespējams panākt ar balstiekārtu ar adaptīvo amortizācijas kontroli. Trīs amortizācijas veidi nodrošina to, ka autovadītājs var izbaudīt dažādas braukšanas īpašības un jo sevišķi izveicīgu vadību. Sensori nosaka virsbūves vertikālo paātrinājumu un atsevišķu riteņu relatīvo kustību attiecībā pret to. Kontroles vienība īsā mirklī apstrādā signālu un pielāgo katru amortizatoru ceļa apstākļiem, braukšanas situācijai un autovadītāja prasībām.