Kompānija BMW mainījusi savu logotipu – jaunā emblēma, kas debitējusi uz konceptuālā automobiļa "BMW Concept i4", saglabājusi apaļo formu, bet atšķiras ar burtu šriftu, kā arī logotipa ārējais aplis vairs nebūs melns, bet caurspīdīgs.
Līdzšinējo logotipa versiju BMW izmantoja no 1997. gada, un, pēc autoražotāja domām, tas bija jau novecojis. Jaunā emblēma, pēc kompānijas ieceres, ļaus piesaistīt markai jaunāku auditoriju, kura dzīvo "digitālajā pasaulē". Turklāt BMW lojālā auditorija "varēs atklāt marku no jauna".
Būtiskākā izmaiņa BMW emblēmā kopš 1917. gada – ārējais aplis tajā vairs nebūs melns, bet gan caurspīdīgs. Visādi citādi jaunā emblēma visvairāk līdzinās 1963. gada variantam, pirms 1997. gadā autoražotājs pārgāja uz "trīsdimensionālo" logotipa versiju.