Kompānija BMW, kas ir pazīstama ne tikai ar saviem automobiļiem, bet arī motocikliem, prezentējusi savu jaunāko modeli "R18". Šis kreisera tipa motocikls izgatavots kā BMW 30. gadu "R5" modeļa ideoloģiskais pēctecis un paredzēts kā "Harley-Davidson" tipa motociklu konkurents.
"BMW R18" aprīkots ar vislielāko boksermotoru šīs markas vēsturē – motociklam ir 1802 kubikcentimetru divcilindru dzinējs, kas attīsta 91 zirgspēku. Tomēr daudz būtiskāks ir šī motora griezes moments – 158 ņūtonmetri, no kā 90 procenti ir pieejami 2000 līdz 4000 apgr./min diapazonā. Motors sajūgts ar sešpakāpju pārnesumkārbu.
Kā atsauce uz BMW 30. gadu motocikliem "R18" modelim ir niķelētais kardāns. Tomēr šim motociklam ir visas mūsdienu drošības tehnoloģijas – bremžu pretblokēšanās sistēma ABS, braukšanas elektroniskās stabilizācijas sistēma ASC un pretizbuksēšanas sistēma MSR. Tāpat braucējs varēs izvēlēties "Rain", "Roll" vai "Rock" darbības algoritmu dzinējam.
Klients varēs izvēlēties plašu individualizācijas aksesuāru klāstu gan no paša "BMW Motorrad" piedāvājuma, gan tādām pazīstamām kompānijām, kā "Roland Sands Design", "Vance & Hance" un "Mustang Seats".
Vācijā "BMW R18" versijā "First Edition", kas būs samērā bagātīgi aprīkota, maksās 22 800 eiro.