Foto: Publicitātes foto

Turpmāk "Jeep Compass" apvidnieks tiks ražots Itālijā un līdz ar modernizāciju ieguvis arī izmaiņas spēka agregātu un transmisiju piedāvājumā – "Compass" automobiļi, izņemot hibrīda versiju "4xe", būs tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, bet 1,4 litru turbomotoru aizstājis 1,3 litru agregāts.

1,3 litru benzīna turbomotors "Jeep Compass" modelim būs pieejams divās jaudas versijās – 130 vai 150 zirgspēku. Dzinējs tiks sajūgts ar sešpakāpju manuālo vai septiņu pakāpju divu sajūgu automātisko pārnesumkārbu.

Līdz šim "Jeep Compass" modelim pieejamā pilnpiedziņas sistēma ar viskosajūgu vairs netiks piedāvāta. Ja "Jeep Compass" pircējs vēlēsies pilnpiedziņu, tad viņam būs pieejama tikai uzlādējamā hibrīda versija "4xe", kurai, neskaitot jau minēto 1,3 litru benzīna dzinēju, uz aizmugurējās riteņu ass vēl būs arī elektromotors.

Vēl "Jeep Compass" modelim tiks piedāvāts 120 ZS jaudīgs 1,6 litru dīzeļdzinējs, bet arī tas būs pieejams tikai versijā ar priekšējo riteņu piedziņu un manuālo pārnesumkārbu.

Ja kāds potenciālais pircējs ar šādu pavērsienu nav mierā, tad vēl var paspēt izmantot iespēju, ka līdz jūnijam "Jeep" Eiropai vēl piegādās līdzšinējos Meksikas rūpnīcā montētos "Compass" modeļus ar pilnpiedziņu un 1,4 litru benzīna vai divu litru dīzeļmotoru.

No līdz šim pieejamā "Jeep Compass" modeļa Itālijā ražotais vēl atšķirsies ar modernizētu multimediju sistēmu "Iconnect", citādu stūres sistēmas regulējumu un citādiem amortizatoriem.

Līdz šim priekšpiedziņas versiju "Jeep" klienti izvēlējās tikai trijos procentos gadījumu. Vai autoražotājam izdosies "Compass" modeļa cienītājus izvēlēties uzlādējamo hibrīdu "4xe", kas vienīgais šī modeļa gammā ir visu riteņu piedziņu, pagaidām nav zināms.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!