Vairums jaunā "ë-Jumpy" versiju ir 1,9 metrus augstas. Tas ir ar nolūku, lai "Citroën" varētu iebraukt tur, kur daudzi konkurenti nespēj, piemēram, pazemes stāvvietās, iepirkšanās centros u.tml.
1275 kilogramu kravnesības "Citroën ë-Jumpy" spēj vilkt līdz pat 1 tonnu smagu piekabi, un tas ir labākais rādītājs klasē. Modeļa kravas nodalījuma tilpums atkarībā no modifikācijas ir no 4,6 līdz 6,6 kubikmetriem. Elektriskā "Jumpy" kravas telpas lietderīgais platums starp riteņu arkām savukārt ir 1,25 metri – tātad pietiekams, lai varētu pārvadāt eiropaletes.
"Jumpy" elektriskajai versijai ir pieejamas divas dažādas baterijas. Pircējam tas nozīmē iespēju izvēlēties transportlīdzekli ar savām specifiskajām vajadzībām un arī budžetam piemērotāko darbības rādiusu. Lai kāds tas arī būtu, "Citroën" dod "ë-Jumpy" litija jonu baterijām astoņu gadu vai 160 000 kilometru nobraukuma garantiju.
Ja automobilim ir uzstādīta 50 kWh baterija, kas salāgojama ar visām virsbūvēm, "ë-Jumpy" spēj nobraukt 230 kilometrus. Ja mašīnai uzstādīta 75 kWh baterija, un tā ir pieejama modeļiem ar kādu no divām lielākajām virsbūves versijām, nobraukuma diapazons ir 330 kilometri.
Elektromotors maksimāli attīsta 136 ZS un 260 Nm, savukārt automobiļa maksimālais ātrums jebkurā no braukšanas režīmiem ir 130 km/h. Režīmi ir trīs: ikdienas jeb "Normal", kas sabalansē nobraukuma diapazonu ar veiktspēju, ekoloģiskais jeb "Eco", kas optimizē enerģijas patēriņu, un veiktspējas jeb "Power". Šajā režīmā piekrauta "ë-Jumpy" sniegums ir tāds pats, kā tukšam automobilim "Normal" braukšanas režīmā.
Uzlāde ir iespējama tikai stacionāram auto ar ieslēgtu "Park" režīmu, un tā atbalsta superātro lādēšanu ar līdz pat 100 kW jaudu. Šādā gadījumā "ë-Jumpy" ar 75 kWh bateriju līdz 80% līmenim var uzlādēt 45 minūtēs. 50 kWh bateriju līdz šai atzīmei var uzpildīt 30 minūtēs. Tāpat "Citroën ë-Jumpy" ir reģeneratīvās bremzēšanas sistēma, kas palīdz akumulēt vēlākai lietošanai enerģiju ik reizi, kad vadītājs atlaiž akseleratora pedāli vai bremzē.
Lai nodrošinātu maksimālu komfortu, "ë-Jumpy" ir uzstādītas mainīgas stingrības atsperes un amortizatori, kuru īpašības mainās atkarībā no slodzes. Tā ir pasīva sistēma, kas amortizāciju pielāgo mašīnas klīrensam.
Gluži kā pats automobilis, arī tā interjers ir funkcionāls ar 12V un USB ligzdām cimdu nodalījumā, lielu atvilktni zem pasažiera sēdekļa, glāžu turētajiem priekšējā paneļa abās pusēs u.c. Vispārēji ņemot, "ë-Jumpy" salonā atrodamo sīklietu nodalījumu kopējais tilpums ir gandrīz 100 litri.
"ë-Jumpy" priekšā ir trīs atsevišķi sēdekļi. Īpaši salokāmais ārējais pasažiera sēdeklis dod iespēju automobiļa kravas nodalījuma lietderīgo garumu palielināt vēl par 1,16 metriem līdz tas sasniedz četrus metrus.
"Citroën ë-Jumpy" aprīkojumā ietilpst 15 atbalsta sistēmas, kuru galvenais uzdevums ir nodrošināt drošu braukšanu bez nevajadzīga stresa. Atkarībā no versijas "ë-Jumpy" ir segmentam neraksturīgas bīdāmās durvis, kuru atvēršanai un aizvēršanai pietiek vien zem aizmugurējā bampera attiecīgajā pusē pašūpot kāju. Vēl viena šim komercauto segmentam netipiska funkcija ir "Keyless" funkcija mašīnas atslēgšanai un iedarbināšanai, kā arī "Head-up" displejs, kas vadītājam ataino visu svarīgāko informāciju, neatraujot skatienu no ceļa.
"ë-Jumpy" aprīkojums arīdzan ietver aktīvo ārkārtas bremžu sistēmu (Active Safety Brake), sistēmu vieglākai gaitas sākšanai slīpumā (Hill Start Assist), vadītāja modrības monitorēšanas sistēmu (Driver Attention Alert), sistēmu, kas brīdina par izbraukšanu no joslas (Lane Departure Warning), sadursmes riska brīdinājuma sistēmu (Collision Risk Alert), atpakaļskata kameru, saķeres kontroles sistēmu "Grip Control", ātruma ierobežojuma zīmju atpazīšanas un rekomendāciju sistēmu, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, aklo zonu monitorēšanas sistēmu u.c.