Kompānija "Toyota" atjaunināto "Hilux" pikapu Eiropas tirgum. Automobilim ir modernizēts dizains, kā arī dzinēju piedāvājumā ir iekļauts jaudīgs 2,8 litru dīzeļdzinējs ar 204 zirgspēkiem.
Galvenā atjauninātā "Toyota Hilux" vizuālā atšķirība ir lielāks radiatora dekoratīvais režģis, kā arī citādi priekšējie un aizmugurējie lukturi. Klientu izvēlei tiks piedāvāti jauni virsbūves krāsojuma toņi, kā arī melni 18 collu riteņu diski. Interjerā uzstādīts jauna dizaina mērinstrumentu panelis un uzlabota multimediju sistēma ar astoņu collu ekrānu.
Dzinējs modernizētajā "Hilux" pikapā turpmāk būs iedarbināms ar speciālu pogu. Aprīkojumā vēl pieejami priekšējie un aizmugurējie novietnes (t.s. parkinga) sensori, navigācijas sistēma, JBL audio sistēma ar deviņiem skaļruņiem, kā arī 12 voltu elektroligzda virsbūvē, drošības stieņi u.c.
Tehniskajā ziņā būtiskākais jaunievedums ir 2,8 litru dīzeļmotors, kas attīsta 204 ZS jaudu un 500 ņūtonmetru griezes momentu. Dzinējs tiks sajūgts ar sešpakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. Šādā komplektācijā "Hilux" pikaps no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 10 sekundēs (par 2,8 sekundēm ātrāk nekā versijā ar 2,4 litru motoru) un, pēc ražotāja datiem, vidēji patērēs 7,8 litrus dīzeļa uz 100 km.
Modernizētais "Hilux" aprīkots ar jauniem amortizatoriem, balstiekārtas loksnēm un citāda regulējuma stūres sistēmu. Savukārt motora brīvgaitas apgriezieni samazināti no 850 apgr./min uz 680 apgr./min. Pikapa kravnesība ir palielināta līdz vienai tonnai, bet pilnpiedziņas versija ar automātisko pārnesumkārbu turpmāk varēs vilkt līdz 3,5 tonnu piekabi.