"Lexus UX300e" aprīkots ar 204 zirgspēku elektromotoru, kas vilkmi novada uz priekšējiem riteņiem. Elektromobilis no vietas līdz 100 km/h paātrinās 7,5 sekundēs un maksimāli sasniedz 160 km/h.
54,3 kilovatstundu (kWh) akumulators sniedz iespēju nobraukt 400 km (NEDC) starp uzlādēm, kas atbilst vairāk nekā 300 km WLTP ciklā. Litija jonu akumulators atrodas zem salona grīdas un aizmugures sēdekļa.
Lai pierādītu zīmola uzticību pilnībā elektrisko transportlīdzekļu tehnoloģijai, "Lexus" piedāvā 10 gadu (vai līdz 1 000 000 km nobraukumam) garantiju visiem akumulatora funkcionālajiem defektiem un jaudas pazemināšanās zem 70% gadījumiem ar nosacījumu, ka tehniskās apkopes programmā paredzētās regulārās apskates tiek veiktas oficiālajā "Lexus" servisu tīklā.
"UX 300e" modelim "Lexus" izstrādāja akumulatora šūnu gaisa dzesēšanas sistēmu, kas, pēc ražotāja apgalvojuma, ir drošāka un vieglāka nekā ūdens dzesēšanas sistēmas. Ja akumulatora iekšpusē cirkulē atdzesēts gaiss, stabila akumulatora darbība var tikt sasniegta pat lielā ātrumā un ātro uzlāžu laikā. Strādājot roku rokā ar salona gaisa kondicionēšanu, sistēma uzlabo automobiļa veiktspēju, akumulatora darbības laiku un uzlādes ātrumu.
Akumulatora sildīšanas sistēmu attīstība priekšplānā izvirzījusi arī uzticamību. Sildīšanas elementi zem katra akumulatora moduļa samazina aukstā laika ietekmi uz braukšanas diapazonu, nodrošinot pilnīgu jaudu no paša sākuma.
Lai gan elektromobilis ir dabiski kluss, "UX 300e" ir palielināta izolācija, lai samazinātu ne tikai akumulatora radītās skaņas, bet slāpētu arī no āra nākošos trokšņus, piemēram, vēju vai akmentiņu atsitienus, kas citādi būtu dzirdami.