Kompānija "Opel" prezentējusi jaunās paaudzes "Mokka" apvidnieku. Modeļa otrajā paaudzē automobilis kļuvis gabarītos kompaktāks, krāšņāku eksterjera dizainu un minimālisma stila interjeru. Neskaitot benzīna un dīzeļa dzinējus, "Mokka" būs pieejams arī simtprocentīgi elektriskajā versijā. Tirdzniecībā Eiropā jaunā "Mokka" nonāks nākamā gada pirmajā ceturksnī.
Otrās paaudzes "Opel Mokka" ir pirmais no šīs markas sērijveida modeļiem, kas aizguvis dizainu no "Opel Vizor" koncepta. Galvenā tā īpatnība – priekšējie lukturi un radiatora dekoratīvais radiatora režģis ir apvienoti vienā ar hromētu līsti apvilktā panelī.
Jaunajam "Opel Mokka" būs pieejamas koši virsbūves krāsojuma toņi, kā arī to kombinācijas. Piemēram, no pārējās virsbūves atšķirīgā tonī būs ne tikai virsbūves statņi un jumts, bet arī motora pārsegs un radiatora dekoratīvais režģis. Automobili iespējams aprīkot ar līdz pat 18 collu riteņu diskiem.
Otrās paaudzes "Mokka" ir gabarītos nedaudz kompaktāka par iepriekšējo modeli – virsbūves kopgarums ir par 125 milimetriem īsāks (4150 mm), savukārt platums pieaudzis par 10 mm, bet riteņu garenbāze – par diviem milimetriem. Tādējādi, neskatoties uz īsāku kopgarumu, salona ietilpība nav cietusi – bagāžas nodalījuma tilpums ir tikai par sešiem litriem mazāks, sasniedzot 350 l.
Interjerā "Opel" izmanto digitālo paneli ("Opel Pure Panel"), kas apvieno mērinstrumentus un multimediju sistēmu vienā lielā ekrānā (12 collu ar septiņu vai 10 collu multimediju sistēmas ekrānu). Rezultātā vairāku funkciju vadība ir pārnesta uz skārienjutīgo ekrānu, salona kopējo stilu ieturot minimālisma stilā.
Pilnībā no fiziskajiem taustiņiem "Opel" nav atteicies – klimata kontroles un sēdekļu apsildes vadība joprojām ir vadāma ar taustiņiem, kā arī atsevišķas multimediju sistēmas funkcijas ir izsaucamas tradicionālo podziņu veidā.
Tehniskā ziņā jaunā "Opel Mokka" ir unificēta ar "Peugeot 2008". Tādējādi automobilis būs pieejams tikai priekšpiedziņas versijā. Jaunā "Mokka" ir par 120 kilogramiem vieglāka nekā priekštecis.
Pagaidām "Opel" atklājis detalizētāku informāciju par tikai elektrisko apvidnieka versiju "Mokka-e". Tā būs aprīkots ar 136 ZS (260 Nm) elektromotoru un 50 kWh akumulatoru, kas ļaus bez atkārtotas uzlādes nobraukt līdz 322 km distanci. Vēlāk "Opel" publicēs arī informāciju par benzīna un dīzeļa dzinējiem šim modelim, kas arī būs aizgūti no PSA koncerna – trīs un četru cilindru agregāti.