Kompānija BMW noslēdz sportiskā hibrīda automobiļa "i8" ražošanu, šo notikumu atzīmējot ar 18 pēdējiem šī modeļa eksemplāriem unikālā virsbūves krāsā – katrs no šiem 18 eksemplāriem ir krāsots tonī, kāds šo septiņu ražošanas gadu laikā iepriekš nebija izmantots "i8" modelim.
Šāds lēmums BMW izmaksājis visai dārgi, jo katrs automobilis bija jākrāso manuāli, nevis ar robotu, kā sērijveida ražošanas gadījumā. Daudzi no "BMW i8" pēdējo eksemplāru pircējiem ir no šī modeļa īpašnieku kluba "BMW i8 Club International".
Pavisam pēdējais no konveijera noripojušais "BMW i8" ir rodsters "Portimao Blue" zilajā tonī. Iepriekš tika plānots, ka "i8" ražošanu noslēgs aprīlī, tomēr globālā koronovīrusa pandēmija ieviesa korekcijas BMW plānos, un "i8" ražošanas cikls paildzinājās par pusotru mēnesi.
"BMW i8" ražošanā nonāca 2014. gadā. Tas ir pirmais šīs markas videi draudzīgais sporta automobilis ar hibrīda dzinēju. Elektromotors, kas enerģiju iegūst no 7,1 kWh litija jonu akumulatora, vilkmi novada uz priekšējiem riteņiem, bet trīscilindru 1,5 litru benzīna turbomotors dzen aizmugurējos riteņus. Hibrīda spēka agregāta kopējā jauda ir 262 zirgspēki, kas ļauj no vietas līdz 100 km/h paātrināties 4,5 sekundēs.
"BMW i8" cena bija vairāk nekā 120 tūkstoši eiro. Pāris šī modeļa eksemplāri ir arī Latvijā.