Kompānijas BMW motociklu nodaļa "BMW Motorrad" prezentējusi unikālu "R18 Dragster" motociklu. Šo "R18" modifikāciju radījis nevis pats ražotājs, bet gan dizainers Rolands Sands, kurš specializējas individuāli pielāgotu motociklu izstrādē. "BMW R18 Dragster" paredzēts ātrai braukšanai pa taisni un dalībai dragreisa sacensībās.
Par pamatu "Dragster" projektam tika izmantots nesen prezentētais "BMW R18", kuram rāmja pārbūvē Sands izmantojis priekšējo riteņa dakšu no "BMW R nineT". Tāpat motociklam ir citāds sēdeklis, dubļu sargi riteņiem u.c. No oriģinālā "BMW R18" šeit būtībā palicis tikai priekšējais lukturis un degvielas tvertne.
Ņemot vērā, ka dragreisā ir ne tikai ātri jābrauc, bet arī ātri jāapstājas, šim motociklam bremzes uzstādītas no BMW šosejas baika "S1000 RR". Izplūdes sistēma arī ir oriģināla dizaina un ir izgatavota no tērauda.
"BMW R18 Dragster" modifikācijai ražotājs neatklāja dinamiskos raksturlielumus. Tas joprojām izmanto "R18" modeļa 1,8 litru divu cilindru boksermotoru, kas standartā attīsta 91 zirgspēka jaudu un 158 ņūtonmetru griezes momentu. Tomēr "Dragster" versijā tam ir būtiski uzlabota ieplūdes sistēma un uzstādīta dislāpekļa oksīda (smieklu gāzes) iesmidzināšanas sistēma, kas īslaicīgi būtiski palielina jaudu.
Šī projekta realizācijai bija nepieciešami nepilni četri mēneši darba.