"Mercedes-Benz" izstrādājis sava elektriskā apvidnieka "EQC" bezceļu braukšanai pielāgotās modifikācijas "4x42" prototipu. Šāds auto ir kā atbilde tendencei pāriet uz elektromobiļiem, neupurējot bezkompromisa apvidus pārgājības spējas.
Par pamatu paaugstinātās pārgājības versijai izmantota sērijveida "Mercedes-Benz EQC 400 4Matic" modifikācija. Šāds apvidus automobilis tiek aprīkots ar diviem elektromotoriem – pa vienam uz katras riteņu ass. Elektromotoru kopējā jauda ir 408 zirgspēki, bet maksimālais griezes moments sasniedz 765 ņūtonmetrus. Elektromotori enerģiju iegūst no 80 kWh litiju jonu akumulatoru komplekta, kas atrodas zem automobiļa grīdas.
"4x42" versijā būtiskākās izmaiņas skārušas balstiekārtu, kurā uzstādīti citādi amortizatori un sviras. Rezultātā automobiļa klīrenss palielināts par 151 milimetru – līdz kopumā 293 mm, kas ir pat par 58 mm vairāk nekā standarta G-klases apvidniekam. Turklāt ar elektrisko "EQC" šādā versijā iespējams droši sķērsot līdz pat 40 centimetrus dziļu braslu.