"Jaguar" prezentējis atjaunināto "E-Pace" – kompakto apvidnieku, kas izceļas ar modernizētu virsbūves un salona dizainu, jauno "Pivi Pro" multimediju sistēmu, kā arī plašu jaudīgo un efektīvo dzinēju gammu. Lielāko jaunumu vidū ir arī uzlādējāmā hibrīda (PHEV) modifikācija.
"Jaguar E-Pace" ir radīts, izmantojot jauno "Premium Transverse Architecture" platformu, kas pielāgota izmantošanai ar mūsdienīgākajām elektrificēto piedziņu tehnoloģijām. Tās ietver trīs cilindru "P300e" PHEV un četru cilindru dīzeļa un benzīna "Ingenium" dzinējus ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV).
Jaunā gamma ietver dīzeļdzinējus ar 163 līdz 204 ZS jaudu, benzīna motorus ar 160 līdz 300 ZS, kā arī jauno 309 ZS jaudīgo uzlādējamā hibrīda versiju.
"P300e" PHEV piedziņa ietver 200 ZS jaudu attīstošu trīs cilindru "Ingenium" benzīna dzinēju un aizmugurējā asī uzstādīto 109 ZS (80 kW) elektrisko dzinēju. Kompaktajam elektriskajam dzinējam enerģija tiek piegādāta no 15 kWh litija jonu akumulatora, kas atrodas zem bagāžas nodalījuma pamata. Pilnībā uzlādēts, tikai elektriskajā režīmā tas var nobraukt līdz 55 kilometriem.
MHEV hibrīda tehnoloģija, ko ietver gan trīs cilindru benzīna, gan arī četru cilindru benzīna un dīzeļa dzinēji, pielieto integrēto startera ģeneratoru, kas 48 voltu litija jonu akumulatorā uzkrāj palēninājuma un bremzēšanas laikā ierasti zaudēto enerģiju. Vēlāk šī enerģija tiek izmantota paātrinājuma laikā, kā arī tā nodrošina raitāku "Start&Stop" sistēmas darbību.
Jaudīgākā benzīna dzinēja versija sasniedz 300 ZS jaudu. Pieejama kā ekskluzīva "300 Sport" versija, tā rada 400 Nm griezes momentu un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h attīsta 6,9 sekundēs.
"E-Pace" pilnpiedziņas sistēma izmanto otrās paaudzes "Standart Driveline" tehnoloģiju, kas automātiski sadala griezes momentu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem, tādā veidā vienmēr nodrošinot maksimālu saķeri. Pirmo reizi šī sistēma pieejama ar "Driveline Disconnect" tehnoloģiju –, braucot ar pastāvīgu ātrumu, tā atslēdz pilnpiedziņu, novirzot jaudu tikai priekšējiem riteņiem un samazinot degvielas patēriņu.
Ekskluzīvi piedāvāta tikai "300 Sport" versijai, "Jaguar" otrās paaudzes "Active Driveline AWD" sistēma ļauj sasniegt maksimālu visu riteņu saķeri un nodrošināt neatkārtojamas dinamiskās īpašības. Tāpat kā "Standart Driveline" versija, arī "Active Driveline AWD" sistēma sadala griezes momentu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Turklāt aizmugurējā asī uzstādītās divas neatkarīgās, ar elektroniskās vadības viskosajūgu sadala griezes momentu starp aizmugurējiem riteņiem un griezes momentu līdz 100% var nodot vienam no aizmugurējiem riteņiem vien 100 milisekundēs.
Vēl lielāku braukšanas drošību nodrošina LED priekšējie lukturi ar papildaprīkojumā pieejamo "Pixel LED" tehnoloģiju, kas vēl vairāk palielina apgaismojumu spilgtumu. Tehnoloģija "Adaptive Driving Beam" vēro priekšā esošo ceļu un automātiski regulē tālo gaismu staru kūli, izvēloties dažādus LED segmentus, novirzot gaismu no pretimbraucošā transportlīdzekļa un ceļa zīmēm, tādējādi uzlabojot redzamību, nenovēršot uzmanību un neapžilbinot citus autovadītājus.
"Pivi Pro" multimediju sistēmas vadībai tiek izmantots 11,4 collu augstas izšķirtspējas izliekts skārienjutīgais ekrāns, kas par iepriekšējo modeli ir trīs reizes spilgtāks un par 48% lielāks, savukārt vienkāršotais izvēlnes izkārtojums ļauj vadītājiem 90% biežāk izmantoto funkciju pārlūkot un izvēlēties ar diviem vai vienu pieskārienu.
Salona gaisa jonizācijas sistēma izmanto nanotehnoloģijas un uzlabo salona gaisa kvalitāti, iznīcinot alergēnus un nepatīkamas smakas, kā arī neielaižot salonā īpaši sīkas daļiņas.
Pirmo reizi jaunais "E-Pace" pieejams arī ar "ClearSight" salona atpakaļskata spoguļa tehnoloģiju. Aizmugurējās platleņķa kameras skats tiek attēlots spilgtajā bezrāmja salona spoguļa ekrānā, tādēļ to neietekmē ne aizmugurē sēdošie gara auguma pasažieri, ne arī slikta redzamība.
Visas "E-Pace" versijas būs iespējams pasūtīt jau pavisam drīz, bet pirmie uzlādējamie hibrīda modeļi pircējus sasniegs 2021. gadā.