Kad BMW oficiāli prezentēja savu jaunāko automobili – 150 vienībās ierobežotās sērijas "BMW M4 Competition x KITH" – Latvijas iedzīvotāji šī modeļa preses fotogrāfijās un reklāmas video pamanīja sev pazīstamo Biķernieku trasi. Tādējādi vēl pirms pasaules pirmizrādes Vācijas autoražotāja BMW jaunākais modelis ticis safotografēts un safilmēts tepat Latvijā.
Lai noskaidrotu, kā Latvijai ticis tāds gods BMW jaunākā modeļa starptautiskās reklāmas fotogrāfijām, portāls "Delfi" sazinājās ar BMW oficiālo pārstāvi Latvijā "Inchcape Motors Latvia". BMW mārketinga projektu vadītājs Artūrs Virbulis portālam "Delfi" norādīja, ka autoražotājs vai kāda reklāmas aģentūra pie vietējā izplatītāja nebija vērsusies, paši par šādu faktu uzzinājuši tikai tad, kad BMW līdz ar jaunā modeļa prezentāciju publicēja arī attiecīgās fotogrāfijas un video.
Savukārt Biķernieku kompleksajā sporta bāzē administrācija iedeva kontaktus pārstāvei Latvijā, ar kuru notika komunikācija par trases noīrēšanu fotosesijai. Portāls "Delfi" sazinājās ar Olitu Vārpu, kura ir neatkarīga (freelance) kino un reklāmas producente un ražošanas vadītāja dažāda mēroga starptautiskos filmu un reklāmu projektos.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv