"Toyota Camry" debitēja 1982. gadā un tiek piedāvāts vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē, pārdošanas apjomiem sasniedzot vairāk nekā 19 miljonus vienību. Katru gadu realizācijai pārsniedzot 700 tūkstošus eksemplāru, "Camry" joprojām ir vispieprasītākais lielās klases sedans pasaulē. Iecienīts sava dizaina, komforta, drošības un hibrīda tehnoloģiju dēļ, "Camry" piedāvājums ir pilnveidots ar sportiskāku dizainu un uzlabotām tehnoloģijām.
Saglabājot visas būtiskās pamatvērtības, kas to padarījušas populāru, modernizētais "Camry Hybrid" ir ar apveltīts elegantāku un sportiskāku dizainu, kā arī jauna dizaina 17 un 18 collu riteņu diskiem un jauniem virsbūves krāsojuma toņu variantiem.
Savukārt interjers ir uzlabots ar jauniem apdares materiāliem un to krāsu variantiem, kā arī jaunu un lielāku 9 collu multimediju sistēmas ekrānu, kas ir novietots augstāk nekā agrāk, lai atvieglotu tā redzamību un lietošanu. Ap ekrānu joprojām ir mehāniskie taustiņi, kas atvieglo svarīgāko funkciju vadību braukšanas laikā. Savukārt uzlabotās multimediju sistēmas programmatūra darbojas ātrāk, un skārienjutīgais ekrāns ir vēl atsaucīgāks. Sistēmai ir gan "Apple CarPlay", gan "Android Auto" saskarne viedtālruņa integrācijai.
Jaunā "Toyota Safety Sense" pakotne ietver plaša spektra visjaunākās drošības sistēmas, modernizēto "Camry Hybrid" padarot drošāku nekā jebkad agrāk. Ar dažādām jaunām funkcijām ir papildināta "Pre-Collision System" (PCS) sistēma. Dienasgaismas laikā tā atpazīst pretimbraucošos transportlīdzekļus. Tāpat automobilim ir piestūrēšanas sistēma ekstrēmos gadījumos (ESA) un braukšanas asistents krustojumos. Šī sistēma brīdina un automātiski nobremzē automobili, ja autovadītājs mēģina nogriezties pa labi vai pa kreisi, bet tajā pašā laikā pretī brauc cits transportlīdzeklis vai arī gājējs šķērso brauktuvi.
Vēl autovadītājam asistē un papildu drošību sniedz adaptīvā kruīza kontrole (ACC), kas apvienota ar ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu (RSA). Tādējādi kruīza kontrole viegli adaptē ātrumu tam, kāds ir atļauts attiecīgajā ceļa posmā, kā arī pagriezienos pati samazina braukšanas ātrumu.
Braukšanas joslu asistents (LTA) ir sistēma, kas automobili notur braukšanas joslā un pielieto korekciju stūres sistēmā, ja pamana risku izbraukšanai no attiecīgās joslas. Uzlabojumi LTA sistēmā ir vēl precīzāka joslu atpazīšana, ātrāka aktivizācija pēc joslas maiņas, kā arī lielāks stūres korekcijas leņķis sānvēja gadījumā, tostarp apdzenot lielus kravas automobiļus. Tāpat joslu asistents tagad laicīgāk pamana ceļa līkumu priekšā, kā arī pielieto lielāku spēku stūres leņķa korekcijai, lai LTA būtu aktīvs arī pie lielāka braukšanas ātruma.