Daudzi autobraucēji labprāt pārietu uz elektriskajiem automobiļiem, un eksperti ir vienisprātis, ka bateriju spēkrati ir mobilitātes nākotne. Taču braucamie, ko nedarbina fosilā degviela, joprojām veido tikai dažus procentus no kopējās automobiļu masas, un viens no galvenajiem situācijas iemesliem ir cena un labu alternatīvu trūkums.
Bagātākas un videi draudzīgākas Eiropas valstis iet pircēju vai pārdevēju subsidēšanas ceļu, taču lielākajai daļai autovadītāju nāksies gaidīt pieejamākus modeļus, kas vienlaikus būs arī tehnoloģiski modernāki par tiem, ko var iegādāties tagad. Šajā pārmaiņu laikā ielās dosies arī piektais "Citroën" elektromobilis – kompaktais modelis "ë-C4", kas autodīleru salonos parādīsies nākamā gada sākumā.
Transporta un infrastruktūras tehnoloģiju straujā attīstība, kā arī pieaugošais jauno modeļu skaits elektrisko automobiļu entuziastiem dod skaidru signālu – situācija drīz ievērojami mainīsies un uz ceļiem parādīsies daudz vairāk izmešu ziņā tīru spēkratu.