Lai arī "Hyundai Bayon" pamatā izmantota "i20" hečbeka platforma, apvidnieka vizuālais noformējums ir principiāli citāds – ieturēts pārējo šīs markas apvidus auto stilā. "Bayon" klīrenss ir 183 milimetru, un pircējiem tiks piedāvāta izvēle no trim motoriem.
Interjera noformējums "Bayon" modelim ir praktiski tāds pats kā "i20" hečbekam, arī šeit pieejams 10,25 collu digitālais mērinstrumentu panelis, kā arī multimediju sistēma ar astoņu vai 10,25 collu ekrānu. Bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 1205 litrus.
Bāzes versijā "Hyundai Bayon" būs aprīkots ar 1,2 litru atmosfērisko benzīna dzinēju, kas attīsta 84 zirgspēku jaudu. Tāpat būs pieejams viena litra turbomotors, kas atkarībā no versijas attīsta 100 vai 120 ZS. Jaudīgākā versija jau standartā būs ar daļējā hibrīda sistēmu, bet 100 ZS versijai tā būs par papildu samaksu. Daļējā hibrīda versijā modelim būs pieejama sešpakāpju "iMT" (Intelligent Manual Transmission) pārnesumkārba, kura būtībā būs automatizēta manuālā transmisija bez sajūga pedāļa.
Visas "Bayon" versijas būs tikai ar priekšējo riteņu piedziņu. Turklāt riteņu disku izvēle ir no 15 līdz 17 collām. Neskaitot "iMT" transmisiju, būs pieejama arī piecpakāpju manuālā pārnesumkārba.
"Hyundai Bayon" tiks montēts tajā pašā rūpnīcā Turcijā, kurā tiek izgatavoti "i20" hečbeki Eiropas tirgum. Tirdzniecībā Latvijā "Hyundai" vismazākais apvidnieks nonāks vasaras sākumā. Automobiļa cenas pagaidām vēl nav apstiprinātās, tomēr Vācijas "Auto Bild" lēš, ka tās būs no 17 tūkstošiem eiro.