Foto: Publicitātes foto

Autobūves uzņēmumu grupa "Stellantis", kas izveidojās pēc "PSA Groupe" un "Fiat Chrysler Automobiles" (FCA) apvienošanās, ir paziņojusi par pilnīgi jaunu vidējas veiktspējas ūdeņraža šūnu sistēmas arhitektūru. Pirmie ražotāji, kas to izmantos, būs "Citroën", "Peugeot" un "Opel".

Šobrīd "Citroën" un "Peugeot" piedāvā plašu elektrisko vieglo kravas auto klāstu, taču, izmantojot ūdeņraža degvielas šūnas, tie vēlētos panākt braukšanu bez emisijām, lielu sniedzamību, īsu degvielas uzpildes laiku un izslēgt kravnesības kompromisus.

Sadarbībā ar partneriem – "Faurecia" un "Symbio" – "Stellantis" ir nolēmuši izmantot vidējas veiktspējas risinājumu, ko veido 45 kWh ūdeņraža šūnu sistēma, 4,4 kg ūdeņraža tvertne (izvietota zem grīdas, 700 bāru spiediens) un 10,5 kWh gaitas akumulators.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!