Reti karstais laiks, ko šovasar piedzīvojām, liek arvien vairāk uz savas sasvīdušās ādas izjust un aizdomāties par klimata pārmaiņām un Eiropas Savienības (ES) mērķi panākt klimatneitralitāti līdz 2050. gadam. Tas neizbēgami nozīmē arvien stingrākas CO2 emisiju normas transportam un arvien lielākas iespējas elektriskajiem pārvietošanās līdzekļiem. Piemēram, elektromotociklam "Cake".
Ja hibrīdi un elektroauto jau iekarojuši savu nišu, bet dažādi elektriskie skrejriteņi, vienriteņi un tiem līdzīgi mobilitātes līdzekļi savairojušies tik daudz, ka bija jāpapildina Ceļu satiksmes noteikumi, tad elektromotocikli pie mums ielās vēl ir retums. Un mēs tagad nerunājam par elektromotorolleriem, bet gan idejiski motociklam tuvāku braucamo ar lieliem riteņiem un raksturīgo jātenisko sēdpozīciju.
Motocikls bieži vien ir kaut kas daudz vairāk par vienkāršu pārvietošanās līdzekli, no tā mēdz gaidīt jaudu, motora rēkoņu un iespēju izjust brīvību. Un ne tikai kā vēju sejā, bet arī iespēju braukt tālu un ilgi. Tāpēc elektriskajiem motocikliem, iekarojot vietu tirgū un cilvēku sirdīs, uzdevums varētu būt vēl grūtāks nekā elektroauto.