"Mazda" atklājusi plānus nākamgad sākt sava SUV klāsta paplašināšanu. Tuvāko divu gadu laikā Eiropā tiks ieviesti divi jauni uzņēmuma lielo produktu grupas modeļi – "Mazda CX-60" un "Mazda CX-80". Kopumā "Mazda" lielo produktu grupu veidos četri modeļi: "CX-60", "CX-70", "CX-80" un "CX-90".
Gaidāms, ka jaunie Eiropas modeļi – "Mazda CX-60" un "CX-80" – biznesa izaugsmi veicinās vidējā termiņā un ilgtermiņā. Jaunākās tehnoloģijas palīdzēs "Mazda" paplašināt SUV klāstu, maksimāli lietderīgi izmantojot uzņēmuma tā saucamo "konstruktora bloku" izstrādes un ražošanas stratēģiju (unikāla "Mazda" stratēģija, pamata tehnoloģiju kopu veidojot kā "konstruktora blokus", kas veicina augstāko tehnoloģiju efektīvu izstrādi un ieviešanu), kas ietver "Skyactiv" tehnoloģiju, kompleksu plānošanu un elastīgu ražošanu.
"CX-60" un "CX-80" ar attiecīgi divām un trim sēdvietu rindām būs Eiropas modeļu klāsta priekšgalā, turklāt ar šiem modeļiem tiks ieviesti uzlādējamā hibrīda automobiļi ar četru cilindru rindas benzīna dzinējiem kombinācijā ar elektromotoru.
Jaunākās paaudzes sešu cilindru rindas "Skyactiv-X" benzīna dzinēji un "Skyactiv-D" dīzeļdzinēji tiks ieviesti kombinācijā ar 48V vieglo hibrīdsistēmu, kas apvieno augstu veiktspēju un izcilus izmešu rādītājus.
Ap 2025. gadu uzņēmums ieviesīs vairākus jaunus produktus uz specializētas elektromobiļu platformas. Ieviešot šos modeļus, "Mazda" nostiprinās savas pozīcijas ceļā uz mērķi līdz 2030. gadam pabeigt visa klāsta elektrifikāciju.
Paralēli jaunu modeļu izstrādei "Mazda" nesen atjaunināja arī "CX-5", kas joprojām ir viens no galvenajiem modeļiem un virza "Mazda" biznesu visā pasaulē. "CX-5" un citi modeļi, piemēram, "CX-30" turpinās spēlēt nozīmīgu lomu "Mazda" SUV klāstā, jo dizaina evolūcija, produktu uzlabojumi, jaunāko drošības tehnoloģiju un savienojamības funkciju ieviešana nepārtraukti uzlabo modeļu klāstu, saglabājot tā pievilcību patērētāju acīs.