Foto: Publicitātes foto

Izstūrēju kravas automašīnu uz ceļa, satraukti veros spoguļos, cik ļoti lielais transports piepilda braukšanas joslu, cik tuvu ir ceļazīmes un pretimbraucošās mašīnas, par ko ne prātā nenāk domāt ikdienā pie vieglā auto stūres. Bet drīz jau izgriežamies uz šosejas, kur joslas ir platas un var atbrīvoties, izbaudot kluso kabīni, līgano gaitu un automātisko ātrumkārbu. Rodas mirklis padomāt – ir 2021. gads, ekoloģiskās prasības tuvākajā nākotnē piespiedīs autoražotājus pilnībā atteikties no iekšdedzes dzinējiem, tirgus arvien vairāk orientējas uz elektrību, bet "Scania" laidusi klajā pilnīgi jaunu ar dīzeļdegvielu darbināmu motoru. Kāpēc? Par to rakstā.

Aizejošais benzīns un dīzelis

Eiropas zaļais kurss paredz panākt pilnīgu klimata neitralitāti līdz 2050. gadam. Transporta nozare ir viens no lielākajiem CO2 radītājiem, un tieši uz šo jomu gulstas liels slogs mērķa sasniegšanā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!