Izmaiņas eksterjerā ir nelielas, bet pamanāmas – priekšdaļā izceļas jaunā dizaina LED lukturi un sportiskāka stila radiatora dekoratīvais režģis. Priekšējais un aizmugurējais buferis tagad ir ar hromētām līstēm, kā arī automobilim ir pieejami 16 collu vieglmetāla diskiem glancēti melnā krāsā.
Pirmo reizi šī modeļa pircējiem tiks piedāvāta "Blackout Edition" versija, kas tiks izgatavota ierobežotā skaitā. Eksterjerā būs melni sānskata spoguļu korpusi un tumši 16 collu riteņu diski. Savukārt interjerā skatienu piesaistīs melnā sēdekļu apdare ar sarkanu izšuvumu, kā arī tumšie durvju paneļi. Savukārt vēl vairāk auto oriģinalitāti izceļ sarkanās salona ventilācijas atveru apmales.
Augstāka līmeņa komforts un precīzāka vadāmība
Modernizētajā "Mazda2" ir samazināts no ārpuses ienākošo trokšņu līmenis. Tas panākts ar biezāku jumta iekšējās apdares paneli, augstākas kvalitātes trokšņu izolējošo materiālu aizmugurējās durvīs un vibroizolācijas materiālu aizmugurējo riteņu arkās. Šos uzlabojumus īpaši izjutīs aizmugurē sēdošie pasažieri. Augstāka līmeņa komforts šajā modelī ir sasniegts, uzstādot uzlabotas atsperes un jauna tipa riepas.
Neatkarīgi no izvēlētā aprīkojuma komplektācijas visās "Mazda2" versijās būs pieejama "Android Auto" un "Apple CarPlay" saskarne, turklāt pēdējā arī bezvadu režīmā. Viedierīci savienojot ar auto multimediju sistēmu, lietotājs var zvanīt, nosūtīt īsziņas, iegūt navigācijas norādes, klausīties mūziku un visu kontrolēt ar balss komandām.
"Mazda2" tagad ir jaunas paaudzes "G-Vectoring Control Plus" sistēma ar papildu bremzēšanu. Kad autovadītājs pabeidz pagriešanās manevru un griež stūresratu uz neitrālo pozīciju, šī tehnoloģija maigi piebremzē priekšējo ārējo riteni. Tas samazina virsbūves svārstības un nodrošina precīzu kontroli, pat izbraucot asākus līkumus. Papildu tam sistēma vadītājam ļauj drošāk mainīt joslas uz lielceļa un slidena ceļa.
Motoru uzlabojumi un elektrifikācija
Kopumā "Mazda2" hečbekam pieejamas piecas 1,5 litru "Skyactiv-G" benzīna dzinēja un transmisijas kombinācijas. 75 un 90 ZS motors tiek sajūgts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet 90 ZS dzinējam vēl ir pieejama arī sešpakāpju automātiskā transmisija. Savukārt 90 un 115 ZS motoram ar manuālo pārnesumkārbu tiek piedāvātas versijas ar vieglā hibrīda jeb MHEV tehnoloģiju.
Uzlabotajam "Skyactiv-G" motoram ir pieejama pasaulē pirmā degkameras optimizācijas tehnoloģija "Diagonal Vortex Combustion". Šajos spēka agregātos kompresija ir palielināta no 14 līdz 15:1. Abi šie risinājumi ļāvuši samazināt degvielas patēriņu vidēji par 6,8% un sasniegt par 9–12% zemāku CO2 emisiju visās dzinēja versijās. Pateicoties uzlabotajai motora vadības sistēmai, auto ir atsaucīgāks uz akseleratora pedāļa nospiešanu.
90 un 115 ZS motori ar manuālo pārnesumkārbu ir aprīkoti ar "Skyactiv-eSync" elektrifikācijas tehnoloģiju. Vieglā hibrīda sistēma izceļas ar īpaši kompaktu dizainu un veiktspēju. Tās konstrukcijā "Mazda" inženieri iestrādājuši reģeneratīvo bremzēšanu un siksnas piedziņas starteri-ģeneratoru, kā arī kondensatoru.
Viena no modernizētā "Mazda2" priekšrocībām ir bagātīgais drošības aprīkojums. LED lukturi ir iekļauti jau standartā, bet papildus ir pieejami 20 segmentu adaptīvie gaismekļi. Savukārt gājēju atpazīšana un viedā bremzēšana pilsētā (SCBS) tagad darbojas tandēmā ar joslu asistentu. Tāpat pieejama ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un 360° apkārtskata videokameras.