Foto: Publicitātes foto

Jaunais "Maserati Grecale" apvidus automobilis ir trijžubura zīmola visu laiku vislabāk nokomplektētais automobilis. Piedāvājumā ir ārkārtīgi plašs dzinēju klāsts: parastais iekšdedzes dzinējs, hibrīda dzinējs, kā arī gada laikā "Grecale" būs pieejams arī kā "Maserati" vēsturē pirmais pilnībā elektriskais SUV.

Sākotnēji būs pieejams trīs "Grecale" versijas: "GT", ko darbina četrcilindru 300 zirgspēku hibrīddzinējs; "Modena" ar četrcilindru 330 zirgspēku hibrīddzinēju un jaudīgais "Trofeo", kas aprīkots ar augstas veiktspējas 3,0 l 530 zirgspēku V6 benzīna dzinēju, kas izgatavots uz "Nettuno" dzinēja bāzes un pielāgots "MC20". Piedāvājumu noslēgs "Grecale Folgore" – pilnībā elektriska versija ar 400 voltu tehnoloģiju.

"GT" versijā "Grecale" ir 4846 mm garš ar 2901 mm riteņu garenbāzi, 1670 mm augsts, 2163 mm plats (ieskaitot sānu spoguļus), bet attālums starp aizmugurējiem riteņiem ir 1948 mm ("Trofeo" tas ir vēl lielāks). Turklāt "Trofeo" modifikācija no vietas līdz 100 km/h spēs paātrināties superauto cienīgās 3,8 sekundēs un maksimāli sasniegt 285 km/h.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!