Foto: Publicitātes foto

Spānijas auto marka "Cupra" atklājusi savus nākotnes plānus. Līdz 2025. gadam spāņu zīmols būs iegājis jaunā ērā ar trim jauniem elektrificētiem modeļiem – "Cupra Terramar", "Tavascan" un "UrbanRebel". Arī zīmola pašreizējā modeļu gamma tiks atjaunināta.

Līdz šim zīmols ir piegādājis gandrīz 200 000 automašīnas, bet tā apgrozījums ir pieaudzis no 430 miljoniem eiro 2018. gadā līdz nepilniem 2,2 miljardiem eiro 2021. gadā, kas ir ievērojami pārspējis visas prognozes. Un šogad "Cupra" plāno dubultot savu pārdošanas apjomu, apgrozījumu un globālo pārstāvniecību tīklu.

"Vidējā termiņā mūsu mērķis ir piegādāt 500 000 automobiļu gadā un virzīt uz priekšu mūsu starptautisko paplašināšanos jaunos tirgos, kā arī ienākšanu jaunos segmentos. "Cupra" ir apņēmusies darīt visu, lai tas notiktu," sacīja "Cupra" izpilddirektors Veins Grifits.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!