Elektriskais 'Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance' atklāj 'Mission R' potenciālu
Foto: Publicitātes foto

Pirmizrādi piedzīvojis pilnībā elektriskais koncepta automobilis "Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance" ar inovatīvajām "Mission R" elektriskās piedziņas tehnoloģijas komponentēm.

"Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance" tiek izmantots kā testa automobilis. Tāpat kā "Mission R", šajā pilnpiedziņas sacīkšu automobilī izmantota sevi pierādījušā "718 Cayman GT4 Clubsport" modeļa šasija. Visa elektriskā motora un akumulatora tehnoloģija arī aizgūta no koncepta, kas kvalifikācijas režīmā spēj sasniegt 735 kW (1000 ZS) jaudu. Simulētās sacīkstēs stabila 450 kW (612 ZS) jauda ir pieejama 30 minūtēm, kas ir "Carrera Cup" sacīkšu ilgums. Apļa laiku un maksimālā ātruma ziņā "718 Cayman GT4 ePerformance" ir līdzvērtīgs pašreizējā "992" paaudzes "911 GT3 Cup" automobiļa veiktspējai.

"Ar "Mission R" mēs esam parādījuši, ka "Porsche" nākotnē paredz ilgtspējīgu klientiem paredzētu autosportu. "718 Cayman GT4 ePerformance" tagad demonstrē, ka šī vīzija uzrāda iespaidīgu sniegumu trasē," norāda "GT" sacīkšu automobiļu projekta vadītājs Matiass Šolcs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!