Angļu "Triumph" motociklus pēc dzinēja veida var iedalīt divās grupās – ar diviem un trim cilindriem. Divi "podi" parasti ir ražotāja klasiskā dizaina motociklu līnijai, kas lielā mērā veido "Triumph" zīmola identitāti un nodrošina atpazīstamību, bet trīs – modernā veidola rumakiem. Būtiski piebilst, ka vairāk par trim cilindriem nav pat sērijveida motociklam ar pasaulē lielāko dzinēju – iespaidīgajam "Rocket 3".
Jaunajam "Tiger 660 Sport" cilindru darba tilpums ir gandrīz četras reizes mazāks, taču braukšanas prieks saglabājas. Ar "Rocket", protams, salīdzināt nebūs korekti, bet uz citu "Triumph" piedzīvojumu motociklu fona, piemēram, lielākiem "tīģeriem" ar 1200 un 900 kubikcentimetru dzinējiem un bagātīgu aprīkojumu, mazais "Tiger" par 9400 eiro ir šī zīmola budžeta klase.
Papildu testam izvēlēties tieši šo modeli pamudināja nesenais izmēģinājuma brauciens ar jauno 650 kubikcentimetru "X-Cape" no "Moto Morini", kas ar 7500 eiro cenu nopietni piesaka sevi vidējās klases budžeta piedzīvojumu motociklu konkurencē.
No pilsētas moča par ceļotāju
660 kubikcentimetru "Tiger" pamatā ir veiksmīgais ielas motocikla modelis "Trident". Aprīkojot to ar vējstiklu, augstāku piekari, lielāku sēdekli, platāku un augstāku stūri, lielāku degvielas tvertni (no 14 uz 17 litriem), ir radīts vispusīgs piedzīvojumu motocikls ar uzsvaru uz sportisku ceļošanu garākos braucienos.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv