Foto: Publicitātes foto

"BMW XM" ir zīmola jubilejas gada galvenais notikums, un tas ir arī pirmais "BMW M" oriģinālais modelis kopš "BMW M1" radīšanas.

"BMW XM M Hybrid" piedziņas sistēmas kopējā jauda ir 653 ZS, ko rada iekšdedzes dzinēja ar jaudu līdz 489 ZS un elektriskās piedziņas sistēmas ar jaudu līdz 197 ZS kombinācija. Tā pamatā ir jaunizstrādāts V8 motors ar modernāko "M TwinPower Turbo" tehnoloģiju. Astoņu cilindru dzinējam palīdz elektromotors, kas integrēts astoņu pakāpju "M Steptronic" transmisijā. Piedziņas sistēma nodrošina maksimālo kopējo griezes momentu 800 Nm.

Ar "M Hybrid" pogu uz centrālās konsoles var izvēlēties vienu no trim darbības režīmiem – hibrīda, "eControl" un elektrisko režīmu, kas paredzēts braukšanai ar nulli emisiju, braucot ar ātrumu līdz 140 km/h un elektriski veicot maksimālo distanci 82-88 km WLTP ciklā. Tas ir iespējams, pateicoties litija jonu akumulatoram, kas iebūvēts automobiļa apakšdaļā. Kombinētais uzlādes bloks nodrošina maiņstrāvas uzlādi ar jaudu līdz 7,4 kW. Ja tiek izvēlēts "Sport" vai "Sport Plus" režīms, tad piedziņas sistēma darbojas hibrīda režīmā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!